Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 24 בפברואר, 2019

הגנגסטר המקורי, השטיח האדום: פרסי האקדמיה 2019, ירח של נייר, מלך הקרח, אחים לנשק, היפה והחיה, רופאים על הסיפון, סרטים הודיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הגנגסטר המקורי | .The O.G, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD

הסרט צולם כולו בתוך בית כלא פעיל, עם ליהוק שחלקו שחקנים מקצועיים וחלקו אסירים. שחקן המשנה, ת'אות'וס קרטר, הוא אסיר המרצה כיום עונש בכלא. אסיר היושב כבר 24 שנים בבית כלא עם אבטחה מקסימלית. פעם הוא הנהיג כנופייה רבת השפעה בכלא, אבל היום הוא מתבודד ומשתדל לא להתעסק עם אף אחד. זמן קצר לפני שהוא עומד לפני החלטה על קיצור עונשו, הוא לוקח תחת חסותו אסיר צעיר, ומנסה למנוע ממנו מלבצע את אותן טעויות שעשה כשהוא היה בגילו. שחקנים: ג'פרי רייט, וויליאם פיצ'טנר, בויד הולדברוק. במאית: מדלין סקלר. ארה"ב, 2018.

20:00 השטיח האדום: פרסי האקדמיה 2019 | Live From The Red Carpet: Academy Awards, ערוץ !E 

האוסקר הוא ערב הנעילה של עונת הטקסים ונחשב לנוצץ והיוקרתי שבטקסים, עם הספירה לאחור על השטיח האדום. המנחים ישוחחו עם האנשים העומדים מאחורי הפקת האירוע הנוצץ, יסקרו את המתרחש מאחורי הקלעים של האולם, חדרי הסלבס, והמוני המעריצים הממתינים בחוץ.

22:00 ירח של נייר | Paper Moon, ערוץ Yes3


סרטו של פיטר בוגדנוביץ', שהיה מועמד לארבעה פרסי אוסקר והוליד את אחד הזכיות הזכורות ביותר – של טאטום אוניל בת ה-10, הזוכה הצעירה אי פעם. אוניל מגלמת יתומה שנלקחת תחת חסותו של סוחר מפוקפק (אותו מגלם אביה, ריאן אוניל) בדרך אל דודתה. במסעם בקנזס בתקופת השפל הגדול, מסתבר שהילדה אינה כה תמימה כפי שהיא נראית והיא בעלת כישרון טבעי למעשי נוכלות. ארה"ב, 1973.

22:00 מלך הקרח | The Ice King, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

ג'ון אנתוני קארי נחשב עד היום למחליק הקרח הגדול ביותר בכל הזמנים. למעשה, הוא היה הספורטאי שהפך את ההחלקה על הקרח מעוד ספורט מוערך לאמנות נעלה. לצד כישרונו הרב, נרשם קארי בדפי ההיסטוריה גם כספורטאי האולימפי הראשון שהוצא מהארון בצורה פומבית, כשבליל הניצחון שלו באולימפיאדת אינסברוק ב-1976 פורסמה כתבה על חייו האישיים, בתקופה שבה הומוסקסואליות אפילו לא הייתה לגמרי חוקית. צילומים מרהיבים מהופעותיו לצד מכתבים שכתב, ראיונות ארכיוניים שלו ושיחות עם בני משפחתו, חבריו ושותפיו מביאים את סיפורו יוצא הדופן של אייקון הספורט הבריטי. בימוי: ג'יימס ארסקין. 90 דקות, ארה"ב, 2018.

23:15 אחים לנשק | Brothers in Arms, ערוץ ההיסטוריה

ל-רוקו וארגס וחברו הטוב ביותר, איליי קואבס, עבר קרבי מפואר ביותר בצבא ארצות הברית. וארגס הוא לוחם מעוטר של יחידת הריינג'רס, ואילו קואבס, ששירת כצלף בצבא היבשה, זכה בעיטור הארגמן בזכות מעשה גבורה שגילה ביומו השני כלוחם במלחמה בעיראק. שניהם יחד שירתו מספר פעמים הן בעיראק והן באפגניסטן בתפקידי לוחמה. רוקו ואיליי משמשים היום כבעלים של עסק משותף – Banditos Armory (נשקיית השודדים) שממוקמת בעיירה ההיסטורית אוגדן, שבמוטה. מטרתם היא פשוטה: להשתמש וליישם את הידע, הניסיון והתשוקה לכל דבר שקשור לצבא, לעסק המוקדש בדיוק זו. החל מתיקון וטיפול בטנק רוסי ישן מימי המלחמה הקרה, דרך שיחזור להביור יורק אש ובניית אופנוע עם סירה ממלחמת העולם השנייה, ועד לזיהוי נשק יפני מסתורי שחיילי בעלות הברית מעולם לא ראו כמותו, ואף לא ידעו כיצד משתמשים בו – לא קיים דבר שהצוות לא יעשה על-מנת לחקור, לשחזר, ולבחון את הכלים הצבאיים הבולטים והמשמעותיים ביותר בהיסטוריה. לצורך ביצוע משימותיהם השונות, נעזרים רוקו ואיליי במומחים להיסטוריה צבאית לצד לוחמים ותיקים שנלחמו בשדה הקרב, השופכים אור על כלי הנשק השונים ואף עונים לשאלות הצופים בבית.

היפה והחיה 2017 | Beauty and the Beast 2017, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 24 בנובמבר, 2017, בשעה 21:30 בערוץ Yes5

רופאים על הסיפון | Hospital Ship, נטפליקס | Netflix

סרטים הודיים: יורש העצר | The Emperor Owner of the Mask, המלומד שהולך בלילה | The Scholar Who Walks the Night


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן