Skip to content

בן קוליברי – מקברה עם הומור והרבה אהבה (וסקס)

בן קוליברי. אמן בינלאומי עם שורשים עמוקים בדרום צרפת ובמארסיי בעיקר. חנך ביום שני האחרון תערוכת יחיד יוצאת מהכלל. ביקרתי, נתתי כבוד ו... צילמתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעבודות של בן קוליברי נתקלתי לראשונה בשנת 2013 בה הוקצה חצי פביליון לעבודותיו. בפעם השניה היתה ב-2016 עת שנשכר בן (קיצור של BENOIT) לעצב ולבצע את קירו החיצוני של מרכז המידע למשחקי היורו ששוחקו במארסיי. מאז עברו הרבה מים בנמל הישן ובן ואנוכי הפכנו חברים. ביום שני האחרון חנך בן תערוכת יחיד בגלרית Vacquier שבסמוך לנמל ושמחתי להיות בין המוזמנים.

צרפתי קטן - בן קוליברי בדיוקן עצמי

משפחתו של בן מקורה בקורסיקה ובמארסיי והוא חי במרסיי רוב ימי בחרותו ונחשב לאמן מוערך וחשוב בכל קנה מידה. הוא מחזיק בין הייתר בסטודיו בלונדון ותערוכות שלו הוצגו במקומות רבים בעולם.

בהשראת הנסיך הקטן

בן מושפע בין הייתר מהפופ ארט ומאומנים משנות ה-70. סגנונו הוא תערובת של מקברה והומור עם רמזים מיניים. אם כי קשה מאוד לקרוא לגרוטסקות שלו פורנוגרפיה או ארוטיקה. מה שבטוח הוא שבן מונע מאהבה. לא רק מילולית. בן אוהב בני אדם הוא אוהב את חברתם ומקדיש המון זמן לתקשורת עם אנשים ולא רק לצרכי מכירה. לדבריו הוא מוכר את ציוריו מגיל 18 מה שאומר שאם אחרי 30 שנה לא נשחק הרי שעבורו המכירה פחות חשובה מבני האדם.

מקברה אמרנו ?

בן הוא צייר אימפולסיבי ויכול לשלוף עט או טוש באמצע מסעדה ולצייר על מפית או צלחת ולפעמים אף למסור את היצירה לאדם הסמוך לו. ומדובר באמן שחלק מעבודותיו נמכרות בעשרות אלפי יורו.

בן קוליברי וחבר

כל הללו הבטיחו חנוכת תערוכה עמוסה לעייפה במעריצים בגלריה שזה עתה נפתחה בסמוך לנמל גלריה ווקייר Gallerie Vacquier. התערוכה תשאר פתוחה לקהל עד אמצע חודש מאי. ושווה ביקור.

עוד מתערוכת בן קוליברי…

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן