Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (28.5.19)

שמפו ששושה פילינג לקרקפת וכלים חד פעמיים ששומרים על הסביבה הם שניים מבין חמשת המוצרים אותם ניסינו הפעם. ויש לנו מה להגיד על כולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ALCO-GEL בצבעי הגאווה של ד"ר פישר

חודש הגאווה עומד להתחיל, ובזכות כך מגיע המוצר הזה למדפים. הייחוד נמצא במתלה, שמשווק בשני עיצובים שונים, המתכתבים עם המסרים והצבעוניות של חודש הגאווה. התכולה – כלומר האלכו-ג'ל – לא השתנתה, כמו גם העובדה כי תמיד אפשר להחליף את הבקבוק הריק באחד חדש ומלא.

19.9 שקלים. להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

פלטת היילייטר של SACARA

ההשקה האחרונה של הרשת בתחום האיפור היא פלטה המשלבת מספר מוצרים ביחד. זו מיועדת להארות, פיסול ויצירת מראה זוהר. לטובת העניין היא משלבת קונטור בגוון חום-ברונזה ליצירת הצללות וחיטוב הפנים; סומק בגוון ורדרד; ושימר בגוון בהיר. שלושת המוצרים מספקים מענה מספק לאיפור-פיסול בסיסי של הפנים. נוח לעבוד עם הפלטה עצמה, החומרים נמרחים בקלות ומתקבעים היטב, והם עזרו ליצור את המראה המבוקש. לא למאפרים מקצועיים, כן לשימוש אישי-ביתי.

29.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: קית גלסמן

BE EXTRA ORDINARY של כיף

השמפו והמרכך החדשים נבדלים ממוצרים אחרים של המותג בזכות התוספות שיש בהם. הכוונה היא לתמציות תפוח וזרעי צ'יה, שתפקידם לתרום לחיזוק סיב השערה, להוסיף לחות ולתת לשיער גמישות, רכות וברק. השמפו עצמו עושה עבודה טובה בניקוי והוא מותיר את השיער נעים למגע גם ללא השימוש במרכך. אנחנו לא שמנו לב לשינוי מיוחד לאחר שימוש במרכך, ובכל מקרה, ההשפעה של שני המוצרים אינה חורגת ממוצרים רגילים לניקוי וטיפוח השיער. הם מנקים, מוסיפים לחות ומרככים מעט.

10 שקלים ל-700 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: מוטי פישביין

כלים אקולוגיים מחומרים טבעיים של פעמית סטור

החיבה שלנו הישראלים לכלים חד פעמיים עושה נזק רב לסביבה. מכאן שהמוצרים החדשים של הרשת מצליחים לצמצם את ההשפעה הסביבתית, שכן הם עשויים מפסולת של עץ (בעיקר עלים שנשרו), חומר טבעי המתפרק מהר (יחסית) בטבע. ההשקה הזו כוללת תבניות עגולות, תבניות אינגליש קייק, תבניות לקאפקייקס בגדלים שונים ועוד. אלו שניסינו עמדו ללא כל בעיה בחום התנור, תוך שהם שומרים על התכולה שלהם מבלי שזו תיזל החוצה.

מ-9.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ

Micro Peel Anti-Dandruff Scrub Shampoo של Dercos מבית VICHY

אם אתם נמנים על האנשים שסובלים מקשקשים בקרקפת ולא מצליחים לטפל בבעיה עם שמפו נגד קשקשים. ייתכן וזה יעזור לכם. מדובר בשמפו עם גרגרי פילינג, כמו גם חומצה סליצילית, חומצה ליפו-הידרוקסית , גליצרין ועוד. הנסיין של השמפו אכן העיד על שיפור משמעותי: בעוד ששמפו נגד קשקשים רגיל הפחית את התופעה אך לא העלים אותה, זה הצליח להעלים את כל הקשקשים העקשניים שעוד נותרו.

60 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת פרטיים, בסופר פארם און-ליין ובאתרי המכר השונים.

צילום: אסף לוי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן