Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 30 ביולי, 2019

ג'ורג' האריסון: חי בסרט, XY צ'לסי, שיתוף, ויטני קאמינגס: מותר לגעת?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 ג'ורג' האריסון: חי בסרט | An Accidental Studio, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD 

כשרוב האנשים שומעים את השם 'ג'ורג' האריסון' עולה בראשם תמונה של גיטריסט מחונן וחלק בלתי נפרד מלהקת הביטלס האגדית. אך מה קרה לאחר שהלהקה התפרקה? סיפורה של חברת הפקת הסרטים של האריסון, שהוקמה במקרה בסוף שנות ה-70 כאשר הפיק את סרטם של 'מונטי פייטון' ואחר כך הלכה וגדלה הרבה מעבר לרצונו. בריטניה, 2019.

22:00 XY צ'לסי | XY Chelsea, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפורה של הטרנסית האמריקנית שהורשעה בריגול. שתי הדרמות הגדולות בחייה של צ'לסי מנינג התרחשו כמעט במקביל: היא הדליפה לוויקיליקס כ-750 אלף מסמכים מסווגים של הצבא האמריקני, והיא הכריזה ברבים על שינוי זהותה המגדרית. מנינג זכתה לחנינה מהנשיא אובמה, ושוחררה כעבור שבע שנים. אולם כשהיא מנסה למצוא את מקומה בעולם שמחוץ לסורגים היא נתקלת בעוינות עמוקה כלפיה כטרנסג'נדרית וכמי שנחשבת בוגדת בארצה. בדיוקן אינטימי במיוחד של מנינג, מצטיירת דמותה יוצאת הדופן כמי שלמרות קשיים אדירים מתעקשת להמשיך להשמיע את קולה בעולם. בימוי: טים טרוורס הוקינס. 92 דקות, אנגליה, 2019.

22:00 שיתוף | Share, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 28 ביולי, 2019, בערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD + סלקום TV 

ויטני קאמינגס: מותר לגעת? | ?Whitney Cummings – Can I Touch It, נטפליקס | Netflix

ויטני קאמינגס שבה לספיישל סטנד-אפ רביעי בעיר הולדתה, וושינגטון די. סי., וצוחקת על הפמניזם המודרני, על הטכנולוגיה ועוד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן