Skip to content

בשל חוב של 235 שקל החליט החייב לרצוח את המלווה

תושב אופקים שלווה סכום קטן מקשישה בת 75, החליט לרוצחה אחרי שדרשה את כספה חזרה. בנה של הקשישה הצליח לשחררה מידיו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא יאומן – אדם חשוד כי ניסה לרצוח אישה בת 75 בגלל חוב בן 230 שקל שהיה חייב לה והתקשה להחזיר.
על פי עובדות כתב האישום, שהוגש היום (ראשון) באמצעות עו"ד רננה לוי מפרקליטות מחוז דרום, ביקש הנאשם, ודים קוזלוב, בן 49 מאופקים מקשישה כסף לתרופות והיא הלוותה לו  סך של 230 ₪. לאחר כשבועיים,  ביקשה האישה שיחזיר את כספה והנאשם הבטיח כי יגיע להחזיר את הכסף.
מכתב האישום עולה כי בתאריך 18.7.2019, הגיע קוזלוב לביתה של המתלוננת בסמוך לשעה 6:00, סגר את הדלת וניסה לגרום למותה בכך שאחז בשערותיה, הטיח את ראשה בדלת הכניסה, כרך שרוך סביב צווארה של המתלוננת וחנק אותה.

 אילוסטרציה (צילום: משטרת ישראל)
אילוסטרציה (צילום: משטרת ישראל)

בעודו חונק אותה, הפיל הנאשם את המתלוננת על הרצפה כך שהמתלוננת נחבלה בראשה ובגבה והמשיך לחנוק אותה באמצעות השרוך ובאמצעות ידיו, עד אשר המתלוננת איבדה את הכרתה. בעודה על הרצפה ובטרם איבדה את הכרתה, בעטה המתלוננת בשארית כוחותיה בדלת החדר בו ישן בנה, אשר התעורר למשמע הכעיטות, זינק לעברו  של הנאשם והחל להיאבק עימו על מנת שיעזוב את אימו. ברגע שראה שאימו אינה מגיבה, שחרר הבן את הנאשם, רץ להגיש לה עזרה ובשלב זה, הנאשם ברח מהבית. מאוחר יותר שוטריי תחנת אופקים הצליחו ללכוד את החשוד שהנו בעל עבר פלילי הכולל עבירות רכוש סמים ואלימות. את ניסיון הרצח בו הוא מואשם ביצע כשנגדו עומד ותלי עונש מאסר על תנאי בתיק אחר. היום הוגש כתב האישום כנגדו  בגין עבירות של ניסיון רצח וחבלה חמורה שביצע כלפי האישה בביתה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן