Skip to content

מזעזע – תקף את חברתו לשעבר, חתך את פניה וגרונה כי זעם שיצאה לבלות

כתב אישום חמור מאוד הוגש כנגד תושב אשדוד שזעם על חברתו לשעבר, היכה אותה באגרופים וחתך את פניה וגרונה בסכין יפנית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום חמור הוגש היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כנגד תושב אשדוד בן 36 המואשם כי בחבלה בכוונה מחמירה, פציעה בנסיבות מחמירות ותקיפה בנסיבות מחמירות. על פי כתב האישום תקף המואשם, חנניה אדרי,  כי תקף וחתך את פני א', חברתו לשעבר בת ה-29 היות וזעם עליה שיצאה מביתה בשעות ערב.

 אילוסטרציה ( everystockph - צילום: mrbill78636 תחת רישיון CC )
אילוסטרציה ( everystockph - צילום: mrbill78636 תחת רישיון CC )


מכתב האישום עולה כי בתחילת החודש הזה (אוקטובר) בשעות הערב המאוחרות, יצר הנאשם קשר טלפוני עם חברתו לשעבר בטלפון הנייד שלה, והתרעם מדוע היא מחוץ לביתה וכעס עליה בשל כך. הצעירה נענתה וקבעה להיפגש עמו באזור התעשייה בעיר. השניים נפגשו בסמוך לשעה 23:40 באזור התעשייה כששניהם מגיעים רכובים על גבי אופניהם החשמליים. מיד ניגש הנאשם ל-א', תקף אותה כשהא מצמיד את גופה לגדר סמוכה ואחז בגרונה. כשהיא ניסתה להתחמק סטר לה תוך שהוא צועק עלה וממשיך להצמידה לגדר כשהיא ממררת בבכי. מכתב האישום עולה כי בשלב זה הוא עזב את האישה,  ניגש, הרים את אופניה ואסף את תיקיה שהיו פזורים על פני הכביש.  כשהיא ניסתה לקחת מידיו את תיקיה הוא היכה אותה במכת אגרוף ושוב הצמידה אל הגדר. כשהיא ניסתה להתגונן מפניו הכה בפניה באגרוף ושוב דחף אותה לעבר הגדר.

כרעה על ברכיה, ממררת בבכי והוכתה

בשלב מסוים הוא הרפה ממנה וכשהיא ניסתה לקחת את תיקיה שהיו פזורים על פני הכביש, הוא אחז בה תוך שהוא ממנה את הגישה לתיקיה ולאופניה בעוד היא זועקת לעזרה.  א' כרעה על ברכיה כשהיא בוכה ומפוחדת והנאשם אחז בידיה ומנע ממנה להגן על פניה, משך בה בכוח, העמידה אותה, וצעק עליה. היא ניסתה להרחיקו מעליה אולם לא הצליחה בכך, והנאשם המשיך להצמידה אל הגדר תוך שהוא צועק עליה וכשהיא ממררת בבכי.
 זמן מה לאחר מכן עבר במקום עובר אורח שהבחין בנאשם מכה את א'. הוא עצר את רכבו והתקרב אל הנאשם, כשתוך כדי כך דרש מאדרי להניח לה. האחרון ניגש לעובר האורח ודרש ממנו לעזוב את המקום, ואמר לו כי מדובר בעניין שבינו לבין א'. היא ניצלה את ההזדמנות, ניגשה אל אופניה והרימה את תיקיה מהכביש. אבל הנאשם התקרב אליה ומנע ממנה לסדר את חפציה. עובר האורח,  נצמד אל השניים בכדי למנוע מהנאשם מלתקוף את האישה תוך שהא מזעיק בטלפון נייד שלו את המשטרה. אדרי זעם והיכה אותו באגרוף ושוב מנע מחברתו לשעבר לקחת את חפציה ואופניה. הוא הפיל את אופניה לכביש ותקף גם אותה במכות. עובר האורח נסה לחצוץ בין השנים ובשלב מסויים כשהיא ניסתה לקחת את אופניה הוא שלף סכין יפנית אחז בא' בגרונה וחתך את פניה ואת גרונה. לאחר מכן הוא הפילה אל הכביש כשהיא אוחזת בפניה וזועקת, לקח את אופני החשמליים ונמלט מהמקום.
עובר האורח לא וויתר ונסע אחרי אדרי ברכבו, תוך שהוא מכווין את המשטרה אל הנמלט. כשהמשטרה סגרה על אדרי הוא התנגש בניידת משטרה וניסה להמלט. שוטרי הניידת הצליחו להוציא מידיו את הסכין והוא נעצר.

א' הובהלה למרכז הרפואי "אסותה" באשדוד, שם נמצא כי כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם לה חתך עמוק באורך של כ-10 ס"מ מסמוך לאוזנה ועד סמוך לאפה ופצע דקירה עמוק בצווארה באורך של 6 ס"מ. היא הורדמה, הונשמה ונותחה.  "הנאשם במעשיו הנ"ל, פצע את א' וגרם לה לחבלות חמורות, בכוונה להטיל בה נכות או מום או לגרום לה לחבלה חמורה, פצע את י.ר. (עובר האורח), כשהוא מזוין בסכין ותקף שלא כדין את א"א אשר הייתה בעבר בת זוגו", נכתב בכתב האישום.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן