Skip to content

Causes.com – רשת חברתית של מטרות

אתר Causes.com מבטיח לעזור לכם לשנות את העולם, מטרה אחר מטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אתר Causes.com מבטיח לעזור לכם לשנות את העולם. אנשי האתר מתמקדים בפרויקטים שאפתניים, ומאמינים שבכל יום שבו הם באים לעבוד, הם עושים את העולם מקום טוב יותר

מאת כותבים אורחים

Causes.com היא פלטפורמה אינטרנטית לאקטיביזם ופילנתרופיה. זוהי בעצם רשת חברתית (שמחוברת עם פייסבוק), אשר נועדה לאפשר ליחידים ליצור קהילות עממיות הנקראות “causes” ("מטרות"), הפועלות למען נושא מסוים או ארגון שלא למטרת רווח. מאז הקמת הקהילות האלה, בשנת 2007, הצטרפו אליהם 170 מיליון חברים, מתוכם 500,000 יצרו "מטרות" ו-40 מיליון דולר גויסו למען 27,000 מטרות שאינן למטרת רווח.

השאיפה שלהם היא לייצר כלים חכמים, המאפשרים לאנשים לתמוך בשינוי עולמי ובתרבות של "כן", שבה כל אחד מוזמן להביא רעיונות ומושגים חדשים.

כל "מטרה" היא קהילה למען פעולה, ותפקידה להביא אנשים יחד ולספק להם כלים לגיוס כספים, תמיכה וכן להגברת מודעות. חברי Causes לוקחים פעולה בכך שהם מגייסים את החברים שלהם להצטרף, תורמים כסף, מגייסים כסף ומגבירים את המודעות של עצמם באמצעות סרטונים, תמונות, דיונים ועוד.

איך זה עובד?

הרשמה כחברים מאפשרת לתמוך במטרות קיימות בדרכים מגוונות, ובנוסף מאפשרת יצירה של "מטרה" חדשה ושיתוף שלה עם שאר החברים בפלטפורמה. כל המטרות הן בתחומים שונים ומגוונים כגון: אמנות, בעלי חיים, זכויות אדם, חינוך, מזון, בריאות, סביבה ועוד.

לדוגמה, המטרה "התפתחות בינלאומית" מתייחסת לחינוך, יזמות וגישה לשירותים רפואיים ומציעה לעשות שינוי בקהילות ברחבי העולם. היא שואפת לתמוך בקהילות מתפתחות ולוודא שיש להן גישה לכל השירותים הבסיסיים שכל אדם צריך. כמו כן מטרה זו מצטרפת לתוכניות חדשניות כדי לקדם יזמות ומנהיגות ברחבי העולם.

משאלות
משאלות לחג, מתוך אתר causes.com

כלי נוסף ליצירת שינוי בעולם נקרא "משאלה" ובו הרעיון הוא לעשות שימוש באירועים אישיים כמו יום הולדת, חתונה וכדומה, כדי לגייס כסף באופן חברתי וכיפי למען המטרה המועדפת עליכם. למשל, במשאלת יום הולדת המוצגת באתר, ג’ניפר הביעה משאלה לגייס 500 דולר לבנק אוכל בסן פרנסיסקו בכדי לספק ארוחות ל-75 משפחות.

באתר תמצאו גם בלוג שמספר על הסיפורים הגדולים שמתרחשים שם, כלי המאפשר לכם לייצר ווידג’ט של causes לאתר שלכם, מידע על האנשים שעומדים מאחורי האתר והמשרות הפנויות בו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן