Skip to content

כחצי מיליון דולר נגזלו מאלמנה בגלל הכרות אינטרנטית

אסתר אורטיז-רודגרו, בת 55, התחילה לחפש אהבה ברשת כמה חודשים לאחר מות בעלה. כשנתקלה בקצין אמריקני שחיזר אחריה בהתלהבות – לא היססה להרעיף עליו את כל כספה מאת שרית פרקול בדיוק כשחשבנו שכולנו כבר מתמצאים בענייני הכרויות באינטרנט, מכירים את כל הסכנות ויודעים להיזהר מפניהן – מגיע עוד מקרה של קורבן, אלמנה בת 55 שחיפשה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אסתר אורטיז-רודגרו, בת 55, התחילה לחפש אהבה ברשת כמה חודשים לאחר מות בעלה. כשנתקלה בקצין אמריקני שחיזר אחריה בהתלהבות – לא היססה להרעיף עליו את כל כספה

מאת שרית פרקול

בדיוק כשחשבנו שכולנו כבר מתמצאים בענייני הכרויות באינטרנט, מכירים את כל הסכנות ויודעים להיזהר מפניהן – מגיע עוד מקרה של קורבן, אלמנה בת 55 שחיפשה אהבה ואיבדה ממון רב בגלל תמימותה.

אסתר אורטיז-רודגרו, בת 55, התחילה לחפש אהבה ברשת כמה חודשים לאחר מות בעלה דייויד, מסרטן הלבלב. היא פגשה באתר SeniorPeopleMeet.com מישהו שהציג את עצמו בשם וויין ג'קסון, שהתיימר להיות רס"ן בצבא האמריקני וטען שאחותו הפצירה בו להירשם לאתר ההכרויות. "הייתי באבל, הייתי בודדה, רציתי מישהו לחלוק עימו את חיי", סיפרה לרשת ABC. "הוא חיזר אחריי".

"ג'קסון" סיפר לה שגם הוא אלמן, שאיבד את אשתו בתאונת דרכים. הם התחילו בתכתובת מיילים כמעט יומיומית והגיעו לדיבורים על אהבה ועל העתיד. "הוא היה אומר לי דברים כגון 'אנחנו נחייה יחד, נהייה מאושרים יחד, את אשת חלומותיי", אמרה אורטיז-רודגרו בראיון. "דברים שאשה המשתוקקת לתשומת לב ולאהבה תרצה לשמוע".

עמוד הפייסבוק של אסתר אורטיז-רודגרו
ממשיכה להיות תמימה? עמוד הפייסבוק של אסתר אורטיז-רודגרו

לא עבר זמן רב, והבחור התחיל לבקש ממנה כסף. בהתחלה זה היה רק כמה מאות דולרים כדי לעזור לבן שלו, ולאחר מכן אלפי דולרים, כדי לפתוח עסק שלדבריו הם ינהלו יחדיו. לדבריה, היא רוקנה את חסכונותיה ואת ביטוח החיים של בעלה המנוח. כשאזל כספה, היא לוותה כספים ושלחה לו. בסך הכל העבירה אליו כחצי מיליון דולר.

רק כששלחה לו כסף לכרטיס טיסה לבוא לבקר אותה בקאסל רוק, קולורדו, והוא מעולם לא הופיע, הבינה האלמנה האומללה (שבכלל מעדיפה עבודות רקמה, לפי הנראה בראיון הטלוויזיה) שנפלה קורבן למעשה מרמה אכזרי. לדברי המשטרה, העבריין יכול היה להיות כל אחד – גבר, אשה או ילד – בכל מקום בעולם.

"אני מרגישה כל כך מטומטמת", אמרה בראיון לטלוויזיה. אורטיז-רודגרו הבטיחה שהיא גמרה עם הכרויות באינטרנט וגם לא תיתן שוב כסף לאף גבר. אבל בדף הפייסבוק שלה ניתן היה לראות שאולי היא לא ממש למדה לקח – שלשום עוד התנוססו על ה"קיר" שלה הודעות על השתתפות בהגרלות לזכות בכרטיסי חינם.

  • יש לכם סיפורים על הכרויות באינטרנט? על דייטים גרועים? שתפו אותנו

2 Comments

  1. מלכוד 40: לא רוצה גבר, אבל תינוק היא דווקא כן רוצה
    27 במרץ 2012 @ 8:25

    […] אתרים שבהם מוכרים את עצמם גברים ונשים באמצעות מתן נתונים מזויפים על עצמם ועל עיסוקם. מיותר לומר שמשם היא לא יצאה […]

  2. הקלות הבלתי נסבלת של ההונאה דרך פייסבוק
    12 במרץ 2012 @ 13:47

    […] >>> כחצי מיליון דולר נגזלו מאלמנה בגלל הכרות אינטרנ… […]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן