Skip to content

ההסלמה נמשכת – צה"ל תקף ברצועה. שני פלסטינים נהרגו ונוספים נפצעו

דובר צה"ל מסר, כי נמנע ירי תלול מסלול לעבר ישראל בידי חוליית מחבלים. על פי הפלסטינים, בתקיפה נהרגו שני פעילי הג'יהאד האסלאמי מפלוגות אל קודס ונוספים נפצעו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דובר צה"ל מסר, כי נמנע ירי תלול מסלול לעבר ישראל בידי חוליית מחבלים. על פי הפלסטינים, בתקיפה נהרגו שני פעילי הג'יהאד האסלאמי מפלוגות אל קודס ונוספים נפצעו 

מאת אליק מאור 

סבב האלימות שהחל במארב המחבלים בשעות בוקר מוקדמות (שני), נמשך למעשה כל שעות היום והערב. דובר צה"ל מסר, כי סמוך לשבע בערב, כלי טיס של חיל-האוויר "תקף חוליית מחבלים, אשר עסקה בהכנות אחרונות לשיגור ירי תלול-מסלול לעבר שטח מדינת ישראל, בצפון רצועת עזה. זוהתה פגיעה. צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

הפלסטינים דיווחו הערב, כי שני פלסטינים, פעילי הג'יהאד האסלאמי פלוגות אל קודס, עבדו זעאנין ועבדאללה אבו הידי,  נהרגו מירי ארטילרי של צה"ל לעבר רחוב הנמצא מזרחית לבית חנון שבצפון הרצועה. שלושה פלסטינים נוספים נפצעו בתקיפה זו והועברו לבית חולים בצפון הרצועה. במקביל, נשמעה אזעקת צבע אדום בישובי עוטף עזה ורקטת קסאם התפוצצה בשעות הערב בשטח פתוח ליד שדרות. לא נגרם נזק לרכוש ולא היו נפגעים.

קודם לירי זה נורתה רקטה נוספת לעבר ישובי הדרום אחר הצהריים, שהתפוצצה בשטחי מועצה אזורית חוף אשקלון. לפני כן תקף צה"ל וחיסל חוליית צלפים שנעה על אופנוע. בשעות הצהריים נשמע פיצוץ עז, שנגרם כנראה מנפילת רקטה. לא ברור אם התפוצצה בצד ישראלי או בשטחי עזה.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן