Skip to content

לופטהנזה מצמצמת קיבולת מושבים בפעילותה בישראל

החל מעונת החורף הקרובה כל טיסות החברה מפרנקפורט, מינכן וברלין יתבצעו במטוסים מדגם איירבוס 321A . הטיסה מפרנקפורט לישראל תוקדם לשעה 19:30 ותנחת בישראל בסביבות חצות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לופטהנזה מורידה את קיבולת מושביה בפעילותה בישראל. בכך מגבירה החברה את המגמה שבה התנועה האווירית בין ישראל ואירופה מתבצעת במטוסים צרי גוף. החל מעונת החורף הקרובה (28.10.12), יופעלו טיסות לופטהנזה מפרנקפורט וממינכן לישראל ובחזרה באמצעות מטוסים מדגם איירבוס 321A . מטוס מדגם איירבוס A320 כבר משרת את הקו החדש של החברה מברלין לנתב"ג.

מטוס לופטהנזה איירבוס A320, צילום: ויקימדיה
מטוס לופטהנזה איירבוס A320, צילום: ויקימדיה

לופטהנזה תופסת את המקום השני בפעילות בנתב"ג אחרי אל על. במחצית הראשונה של השנה היא הטיסה 213,009 נוסעים נכנסים ויוצאים, לעומת 221,149 נוסעים באותה התקופה ב-2011, שזו ירידה של 3.68%. יתכן שירידה חצי שנתית של 8,140 נוסעים, היא שדירבנה את החברה להפעיל בישראל מטוסים צרי גוף. בכך היא תאזן טוב יותר את היחס בין ההיצע לביקוש, הפעלת מטוסים צרי גוף זולה יותר ממטוסים רחבי הגוף, והתפוסה במטוסים צרי הגוף תהיה גבוהה ולכן הרווחיות שתופק מהם תהיה טובה יותר.

תצורה אירופית

בעקבות השינוי, שיתחיל כאמור בחורף, תצטרף לופטהנזה לחברות הנוספות שהחלו לפעול לידה כמו אייר ברלין, שנגסו מנפח הפעילות שלה בישראל ולחברות כמו אייר פראנס קלמ, שתמיד הפעילו בקווים לישראל מטוסים צרי גוף בתצורה אירופית, כשהקווים לישראל נחשבים אצלם קצרי טווח.

מלופטהנזה נמסר, כי "במסגרת ההכנות הרב שנתיות להשקעה ברכישת מטוסים חדשים וכחלק ממאמציה של לופטהנזה להגדיל את הריווחיות הגלובלית של פעילות הצי, הוחלט שמטוסים המשרתים קווים ארוכי טווח יופעלו אך ורק בטיסות ליעדים ארוכי טווח ולא בקווים קצרים יחסית, כמו מפרנקפורט וממינכן לתל אביב".

עוד מסרה החברה, כי "כתוצאה משינוי בסוג המטוסים, תוכל לופטהנזה להקדים את טיסת הלילה היומית מפרנקפורט לתל אביב בכמה שעות לשעה 19:30, מה שייאפשר ללקוחותינו לנחות בארץ בסביבות חצות, במקום 3:30 לפנות בוקר".

השוק הישראלי תמיד היה ותמיד יהיה בעל חשיבות ממדרגה ראשונה עבור לופטהנזה. מאז תחילת יוני השנה מפעילה החברה 21 טיסות שבועיות בין תל אביב לפרנקפורט, מינכן וברלין. המהווה עליה של 50% בתדירויות מאז שנת 2009, בה הופעלו רק 14 טיסות שבועיות בקו פרנקפורט – תל אביב.

כיום, נוסעי לופטהנזה נהנים מהוספת תדירויות בימי שבת וראשון, הימים המבוקשים ביותר לתיירים ולנוסעים עסקיים בהתאמה, בהם החברה מציעה ארבע טיסות יומיות: שתיים לפרנקפורט ואחת למינכן ועתה גם אחת לברלין.

לחדש את הסכמי התעופה

"בכוונת לופטהנזה להמשיך ולתגבר את מערך הטיסות לארץ וממנה והיא תפנה לרשויות בגרמניה על מנת לפתוח מחדש את הסכמי התעופה בין ישראל לגרמניה, כך שתוכל להוסיף טיסות על קווים קיימים ולפתוח יעדים חדשים. החברה מקווה שבעתיד הלא רחוק, היא תוכל להציעה ללקוחותיה ארבע עד חמש טיסות יומיות בקווים שבין גרמניה לישראל", מדגישה לופטהנזה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן