Skip to content

לקראת תערוכת לוס אנג'לס – שברולט

בעוד שבוע תיפתח תערוכת המכוניות של לוס-אנג'לס LA Auto Show ובה יוצגו חידושים נוספים לשנים הבאות. זה מה שיש לשברולט להציג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחר תערוכת פריז, שפתחה את סבב תערוכות הרכב העולמיות, תתקיים בלוס אנג'לס תערוכת LA Auto Show שתיפתח לעתונאים ב-28 לנובמבר ויומיים אחר כך לקהל הרחב.

שברולט – היצרנית האמריקנית מציגה ספרק EV, שהוא גם ירוק וגם ידידותי לסביבה. הדגם המשופר של ספרק החשמלית יצויד במנוע שמפיק כ-100KW שהם כ-134 כו"ס ויוכל להאיץ לדברי שברולט, מ-0 ל- 100 בפחות מ-8 שניות.

התוצאות האלה של הספרק מושגות תודות לסוללות ליתיום-איון המספקות לפחות 20 קוט"ש ומותקנות מתחת למושב האחורי.

הרכב יטען במטען SAE, שיתן 80% טעינה תוך 20 דקות. טעינה מלאה תתאפשר מעמדת טעינה יעודית של V240 והתהליך המלא יארך כשבע שעות. GM מציינת שכל הרוכש רכב זה יהנה מאחריות יצרן של 8 שנים או 150,000 ק"מ.

יצור סידרתי יחל כבר בתחילת שנת 2013 ומכירות ראשונות בקליפורניה יהיו בקיץ הבא.

לקראת התערוכה הציבה GM יעד של חצי מיליון כלי רכב חשמליים מתוצרתה, על כבישי העולם תוך חמש שנים. החברה הודיעה כי היא תתרכז בכלי רכב חשמליים, כלי רכב נטענים חשמלית וגרסה רכה של היברידיים במקום הגרסה ההיברידית הישנה והמוכרת בעולם.

אחת הגרסאות הראשונות לשינוי במותג אחר מבית GM הוא דגם Cadillac ELR שיצא לשוק האמריקני והדרום קוריאני בשנה הבאה. גרסת ההיברידית של GM היא טכנולוגיית "eAssist" שתהיה המובילה בתחום החשמלי או יותר נכון כלי הרכב הירוקים בעלי תצרוכת דלק נמוכה ופליטות 2CO נמוכה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן