Skip to content

יחימוביץ׳ קוראת למצביעי ימין מתון להצביע "עבודה"

יו"ר מפלגת העבודה פונה למצביעי הליכוד והציונות הדתית לתת צ'אנס להצבעה "שהיא הצבעה על החיים עצמם ולא הצבעה מתוך הרגל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אני קוראת למצביעי ליכוד, שהתכוונו להצביע לליכוד, אותו ציבור שהוא ימין מתון, ממלכתי, אוהב המדינה, חברתי, שמתחבר לדיון החברתי שהתנהל במדינה – להצביע לעבודה ופעם אחת לתת צ'אנס להצבעה שהיא הצבעה על החיים עצמם ולא הצבעה מתוך הרגל". כך קראה אחר הצהריים יו״ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ׳, למאוכזבי הליכוד.

"הליכוד הייתה מפלגה ממלכתית, מתונה, ליברלית, שייצגה את אזרחי מדינת ישראל, חרף המחלוקות עם מפלגת העבודה – אבל אותה רשימה שנבחרה אתמול זו אותה רשימה ששיתפה פעולה עם נתניהו שעה שהוא פגע בעובדים, בעניים, שעה שחילק מתנות לעשירים ביותר, שעה שעובדים שהתפרנסו בכבוד הפכו לעובדי קבלן עניים.

יחימוביץ' (צילום: ציפי מנשה)
יש לכם בית. יחימוביץ' (צילום: ציפי מנשה)

"אני קוראת למי שמתוך הרגל מצביע ליכוד לבוא אלינו ואני לא קוראת רק להם. אני קוראת גם לבני הציונות הדתית, שערכים בסיסיים של ציונות ודאגה לזולת וערבות הדדית וסולידריות חשובים להם", אמרה יחימוביץ׳. "אחרי הרבה שנים יש לציבור הזה בית, שאמנם לא ממוקם במקום השגרתי אבל הוא הרבה יותר מתאים מוסרית מהבתים הפוליטיים האחרים היום".

על הפיצול בגוש המרכז אמרה יחימוביץ': "יכולנו לעסוק היום בהקצנה של הליכוד ביתנו, בזניחת שלטון החוק, ברשימת ליכוד שמתנכרת לסדר יום חברתי ויוצקת מים על ידיו של נתניהו שעה שהוא מתעלל בציבור, יכולנו גם לעסוק גם במפלה הארגונית שהיתה בליכוד, אך לצערנו אנו עוסקים בעוד מפלגונת שמוקמת במרכז וזו טעות. אנחנו צריכים להתאחד ולדאוג יחד להפלת נתניהו. חל היום פיצול נוסף בגוש המרכז, זה מצער, אבל כמובן לא משנה את תמונת המצב – העבודה חזקה והיא זוכה לאמון שכל פעם גורם לנו שמחה מחדש. לא סתם אנו חזקים, אנו חזקים כי הציבור מאמין בדרך שלנו. ההתמודדות בבחירות תהיה בין נתניהו לביני. יש לנו סיכוי, בייחוד אם נאחד את השורות, לנצח את נתניהו ולהביא ממשלה טובה לישראל".

בתשובה לשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, אמרה יחימוביץ': "מי שקובע מיהו ראש הממשלה הוא הציבור. מי שמתאים להיות ראש הממשלה זה מי שיודע לקבל החלטות גם כשהן קשות, זה אדם יציב שלא משנה סדר יום בהתאם לסקרים, שרוצה לשרת את הציבור בכל נימי ליבו ולא עושה זאת בלית ברירה, מי שלקח מפלגה קורסת והפך אותה לחזקה ומשגשגת. אני אהיה ראש ממשלה טובה יותר מנתניהו כי אני אתן מענה למה שנתניהו דורס ברגל גסה. אחזיר את ישראל להיות מדינה שאנשים רוצים לחיות בה, מדינה שמחויבת לאזרחיה, לרווחתם, לשגשוגם ולקיומם ואין אף מפלגה, לא בימין ולא בשמאל, שמציעה את סדר היום הרחב שאנחנו מציעים לאזרחי ישראל".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן