Skip to content

תם ראלי דקר: פטרהנסל זכה במכוניות, הישראלים ראשונים בין הלא-מקצוענים

המתחרים סיימו את המסלול המתיש בלימה, בירת פרו. היימן וסגל הגיעו למקום ה-26 הכללי במכוניות - הגבוה ביותר מבין צוותי ה"פרייבטירס". סיריל דפרה אלוף האופנועים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המתחרים סיימו את המסלול המתיש בלימה, בירת פרו. היימן וסגל הגיעו למקום ה-26 הכללי במכוניות – הגבוה ביותר מבין צוותי ה"פרייבטירס". סיריל דפרה אלוף האופנועים

מאת דני בר

מירוץ הראלי דקר בדרום אמריקה בא לסיומו בפרו, בירת לימה. סטפן פטרהנסל זכה במקום הראשון בקטגוריית המכוניות. סיריל דפרה הוא האלוף בקטגוריית האופנועים. בטרקטורונים ניצחו האחים פטרונלי, שסיימו במקום הראשון והשני. ההפתעה הנעימה הגיעה מכיוון הישראלים רז היימן והלל סגל, שסיימו את התחרות במקום ה-26 הכללי מבין המכוניות – המקום הגבוה ביותר אליו הגיע צוות "פרייבטירס", הכינוי לצוות עצמאי שאינו מסתייע בצוותי גיבוי ותמיכה.

התחרות המתישה התחילה לפני שבועיים במר-דל-פלטה, ארגנטינה, ואחרי 8,500 ק"מ של הרים, חולות, גשמים, שלג וקור, הגיעו לקו הגמר 97 אופנועים, 78 מכוניות, 60 משאיות ו-11 טרקטורונים. סה"כ 246 צוותי מתחרים מתוך 465 שיצאו לדרך – כמחצית המתמודדים נשרו בדרך.

פטרהנסל. האלוף החדש-ישן (X-raidpress)

 פטרהנסל, שזכה בקטגוריית המכוניות זו הפעם החמישית (באמתחתו גם 6 זכיות באופנוע), נעזר בנהיגה טקטית כמו גם בהתהפכות מתחרהו העיקרי רובי גורדון, כדי לנצח במירוץ. גורדון ניצח את הקטע הלפני-אחרון, אך סיים בסופו של דבר במקום החמישי המאכזב. נני רומה סיים במקום השני ואילו דה-וילייה הדרום אפריקני זכה במקום האחרון על הפודיום. 

בגזרת האופנועים סטה מרק קומה מהמסלול בשלב קריטי ואיבד זמן יקר שסתם את הגולל על סיכוייו לנצח. סיריל דפרה ששהה בצמרת מתחילת הראלי נהנה מההפקר וסיים את יום א' כאלוף הטרי בפער של 53:20 דקות מסגנו קומה. רודריגז הוא זה שתפס את המקום השלישי עם פיגור של 1:11:17 שעות מהמנצח.

במשאיות ניצחו 2 צוותים הולנדים עם משאיות איווקו (הצוות של דה-רוי סיים ראשון, סטייסי שני). במקום השלישי סיים ארדויצ'וס הקזחי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן