Skip to content

גידול של 23% במכירות אל על באינטרנט

אתר החברה הועשר בכלים דיגיטליים חדשים ונוספו השפות רוסית וצרפתית. נמשכת מגמת הצמיחה של עמוד הפייסבוק של החברה, כשבעמוד הישראלי רשומים 165 אלף חברים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ברבעון השלישי לשנת 2012 גדלו המכירות של אל על באמצעות אתר האינטרנט ב-23%, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. גידול זה הינו חלק משיפור מתמיד באתר האינטרנט של החברה, הן על ידי העשרתו בתכנים והן על ידי שימוש בכלים דיגיטליים חדשים. לרבות תהליכי מניעת הונאות, הוספת צ'אט לאחר סירוב בדף התשלום, מערכות ניטור מכר באינטרנט ובמוקד והוספת שפות רוסית וצרפתית "אל על."Upgrade כך פירסמה החברה בדוח המאזן של הרבעון השלישי.

במשך הרבעון השלישי נמשכה מגמת הצמיחה של עמוד הפייסבוק של אל על ומספר החברים בו עמד, נכון ליום 30 בספטמבר השנה על כ-165 אלף חברים בעמוד הישראלי ועוד כ-51 אלף חברים בעמוד האמריקני.

ישום מערכת SAP

החברה נמצאת בשלבים מתקדמים ליישום מערכת SAP פיננסית, לרבות ביצוע בדיקות הקבלה וההדרכות כחלק מתהליך העלייה לאוויר. מודול פיננסי של המערכת מהווה פיתרון טכנולוגי לניהול תחומי הכספים והחשבונאות בארגון. יישומו מייעל את הפעילות העסקית של הארגון על כל היבטיו, לדוגמה: קיצור זמני התגובה בשוק, יכולת לנתח את הפעילות העסקית ותמיכה בעת קבלת החלטות ניהוליות בארגון.

כמו כן הורחבה ותורגלה תשתית הגיבוי של מתקן המחשב של החברה הוכנה תכנית עבודה מקיפה בתחום אבטחת מידע המתבססת על ניתוח האיומים והכלים להתמודד איתם והוגדרו המשימות הראשונות לביצוע.

ברבעון השלישי ביצעה אל על כמה שיפורים במועדון הנוסע המתמיד, כאשר לנוסעים מתאפשר להנפיק שובר כניסה לטרקלין בצורה אוטומטית, פותחה מערכת המאפשרת ללקוחות אמריקן אקספרס בארה"ב להסב נקודות למועדון ולהירשם כחברי מועדון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן