Skip to content

ח"כ אנסטסיה מיכאלי – סוף לקריירה הפוליטית

בהודעה קצרצרה, טלגרפית, שכתבה הערב בעמוד הפייסבוק שלה, הודיעה ח"כ אנסטסיה מיכאלי על פרישתה מהחיים הפוליטיים. "בעקבות הפניות הרבות אשר מגיעות ללשכתי אני מודיעה על כך שאיני מתמודדת בבחירות לכנסת ה-19 מסיבות אישיות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אנסטסיה מיכאלי, חברת הכנסת של "ישראל ביתנו", שעוררה סביבה כמה וכמה שערוריות מתוקשרות ואף הרגיזה וקוממה עליה את אנשי מפלגתה, הודיעה אמש כי לא תתמודד בבחירות לכנסת הבאה.

בהודעה קצרצרה, טלגרפית, שכתבה בעמוד הפייסבוק שלה, נאמר: "בעקבות הפניות הרבות אשר מגיעות ללשכתי אני מודיעה על כך שאיני מתמודדת בבחירות לכנסת ה-19 מסיבות אישיות".

פורשת מהחיים הפוליטיים. אנסטסיה מיכאלי (צילום: אתר הכנסת)
פורשת מהחיים הפוליטיים. אנסטסיה מיכאלי (צילום: אתר הכנסת)

בתחילת השנה עוררה ח"כ מיכאלי מהומה רבתי, כאשר במהלך דיון בוועדת החינוך של הכנסת, אחרי ויכוח קולני עם ח"כ ר'אלב מג'אדלה, ניגשה אליו ושפכה כוס מים על פניו. סיעת "ישראל ביתנו" גינתה את המעשה ובמהלך ישיבת הסיעה, שנערכה באותו יום, הובהר לח"כ מיכאלי כי "שום נסיבות אינן מצדיקות התנהגות מן הסוג הזה". למחרת היום הורחקה לחודש מדיוני הכנסת, בהחלטת ועדת האתיקה של הכנסת.

כחצי שנה לאחר מכן, במהלך דיון שנערך בכנסת, בוועדה לקידום מעמד האשה, בנושא הטרדות מיניות, תקפה ח"כ מיכאלי את ערוץ 10. "כשאני פותחת את הערוץ, אני רואה תכניות בידור, כביכול, על כמה זה נחמד להיות הומו", אמרה. "רוב ההומואים הם חבר'ה שעוברים חוויה מאוד קשה של הטרדות מיניות מגיל צעיר מאוד וזה הולך ומידרדר הלאה. מאיפה יש לערוץ 10 זכות לשדר תוכניות שמראות כמה כיף לרקוד ולהתאפר?

תקרית כוס המים עם ח"כ מג'אדלה (צילום: מערוץ הכנסת)
תקרית כוס המים עם ח"כ מג'אדלה (צילום: מערוץ הכנסת)

"הם מסכנים, אותם הומואים", אמרה מיכאלי. "בסוף הם מתאבדים בגיל 40, ואלה אותם חבר'ה שרוצים להיות נשים והם נשים".

דבריה עוררו שוב סערה רבתי וב"ישראל ביתנו", הגיבו על דבריה של ח"כ מיכאלי בדחייה מוחלטת של דבריה ואמרו כי הדברים אינם מייצגים את עמדת המפלגה. "ח"כ מיכאלי אמרה את דבריה על דעת עצמה", נאמר בתגובת המפלגה.

היום אמורה "ישראל ביתנו" לפרסם את רשימת חבריה שיתמודדו לכנסת הבאה. רשימת "ישראל ביתנו" ורשימת המתמודדים מטעם הליכוד, שנבחרו בשבוע שעבר בפריימריז, ימוזגו לרשימה אחת, עפ"י מפתח שנקבע מראש – והרשימה המשותפת תוגש לוועדת הבחירות המרכזית.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן