Skip to content

חופשה בצפון עם הכלב

בעלי כלבים הקשורים לחיית המחמד, נמנעים לעתים מיציאה לחופשות בשל עוגמת הנפש הכרוכה בפרידה מהכלב. רשת פט ביי וקבוצת "מלונות מטיילים" בצפון גיבשו תוכנית נופש לבעלי כלבים שכוללת מזון דיאטתי ובריאותי לחיית המחמד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

נופש חייתי
נופש חייתי

רשת חנויות המחמד פט ביי וקבוצת "מלונות מטיילים", המפעילה בתי הארחה בקיבוצי הגליל אילון, גשר הזיו ומלכיה. מציעים חבילות נופש לאירוח עם כלבים שמשלבות תוכניות תזונה מיוחדות המותאמות לצרכי הכלבים.

בעלי הכלבים יוכלו לבחור לספק לכלב במהלך החופשה בין סוגי מזון "נוטרם" סופר פרימיום ללא תוספת תשלום. המעוניינים יוכלו לבחור במזון דיאטתי שיבטיח שהכלב לא יעלה במשקלו במהלך הנופש. לחילופין ניתן יהיה לבחור מזון בריאותי עם נוגדי חמצון, מזון מיוחד לכלבים עם אלרגיות ומזונות לכלבים מבוגרים המסייעים להתמודדות עם בעיות בדרכי השתן.

טיולים בחיק הטבע

חופשה עם הבעלים שתשלב טיולים בסביבה תגרום אושר רב לכלבים. בפט ביי ממליצים להביא לחופשה צעצוע מוכר ואהוב או לקנות לו הפתעה של צעצוע מאתגר כדי שהכלב יוכל להעביר בנעימים את שעות הפנאי בחדר בבית הארחה. כדאי לקחת הכלב לטיול בחיק הטבע – חוויה יוצאת דופן למי שרגיל לסביבה עירונית בלבד – אך להקפיד שהוא לא יאכל וישתה ממקורות לא מזוהים וישמור מרחק מחיות בר.

במסגרת המבצע, האורחים מוזמנים ליהנות מהטבות הדדיות, כך שמי שיבקר במלונות יקבל שוברי קניה ברשת "פט ביי" ומי שיגיע למלונות עם חשבונית של "פט ביי" בכל סכום, יכנס להגרלה של לילה בחינם.

בעלי כלבים יכולים להתייעץ על לקיחת כלב לחופשה עם מומחי פט ביי בסניפים ובעמוד הפייסבוק של הרשת. קישור דרך האתר: www.petbuy.co.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן