Skip to content

הושגו הסכמות להקמת סינימה סיטי בבאר שבע

היקף ההשקעה כ-300 מיליון שקל. צפוי להיפתח ב-2014. הוא יוקם על ידי שלושה שותפים: י.ח. דמרי, האחים לאון ומשה אדרי וחברת JTLY. המתחם יכלול 22 בתי קולנוע "חכמים", מתוכם 5 אולמות VIP, אולם תיאטרון מסעדות ובתי קפה, חנויות מסחר וחניון עם 2,500 מקומות חניה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הושגו הסכמות להקמת מתחם סינמה סיטי בבאר שבע, בהיקף השקעה של כ- 300 מיליון שקל. המתחם החדש, הצפוי להיפתח בשנת 2014, יוקם בכניסה הדרומית של העיר, ליד תחנת הרכבת והתחנה המרכזית. הוא יכלול שלושה מפלסים וישתרע על פני שטח של כ-30 אלף מ"ר.

בהתאם לקונספט מרכזי הבידור של סינמה סיטי, יכלול המתחם קומפלקס עם 22 בתי קולנוע "חכמים", מתוכם 5 אולמות VIP, אולם תיאטרון ומופעים שיהיו בו 800 מקומות ומגוון מסעדות ובתי קפה לצד חנויות מסחר. לנוחיות הבאים יוקם במקום חניון עם 2,500 מקומות חניה.

פרטי העיסקה:

השטח עליו יבנה המתחם מצוי כיום בבעלות י.ח דמרי. במסגרת העסקה, האחים לאון ומשה אדרי וחברת JTLV בבעלות עמיר בירם וכמה משקיעים ישראליים יכנסו שותפים שווים לקרקע יחד עם חברת י.ח דמרי.

המתחם יתוכנן ויבנה על ידי שלושת השותפים החדשים (דמרי, אדרי ו-JTLV) ולאחר שיוקם חברת ניאו לינאו סינמה, יזמית מתחמי "סינמה סיטי" בארץ ובעולם, המוחזקת בחלקים שווים על ידי האחים לאון ומשה אדרי, יעקב כהן, חברת מטרופולין (בבעלות משפחת חדידה) וקרן שמרוק, תשכור מבעלי הקרקע את מתחם הקולנוע ותפעילו.

לאון אדרי מקבוצת אדרי ומבעלי הסינמה סיטי ציין כי, "המתחם החדש מהווה נדבך חשוב, ויתרום באופן משמעותי להרחבת פעילות הבילוי והפנאי בעיר ובראש וראשונה יספק עוד כ-1,000מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר והסביבה.

סינמה סיטי הציבה סטנדרטים חדשים בתרבות הבילוי בארץ ובעולם בזכות שילוב בין טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב מרהיב. הם הטמיעו קונספט בידור חדשני, המשלב בין בידור ובילוי אולטימטיבי, מה שהחזיר את הצופים אל בתי הקולנוע, והפך את חווית הצפייה בקולנוע לחוויה רב גונית ולבילוי אולטימטיבי".

עמיר בירם מנכ"ל ושותף ב-JTLV " אנחנו מאוד מאמינים בפיתוח הנגב ושמים דגש על אזור הנגב והדרום בפיתוח העסקי שלנו , מתחמי הבילוי של הסינמה סיטי הוכיחו עצמם כמוצלחים ואהובים ביותר על ידי הקהל הישראלי ואנחנו גאים להיות חלק ממיזם זה"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן