Skip to content

קניבליזם ברוסיה: שניים שאבדו בטייגה אכלו את בשר חברם

קלקול בג'יפ שבו נסעו ארבעה דייגים גרם להם להיתקע בשממה הקפואה של יאקוטיה, אחד המקומות הנידחים והמסוכנים בעולם. לאחר שאחד מהם קפא למוות, אכלו שניים מהאחרים את בשרו ואז צעדו כ-150 קילומטרים עד שנתגלו. הדייג הרביעי עודנו נעדר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני אזרחים רוסים, שניצלו בנובמבר לאחר שאבדו במשך ארבעה חודשים תמימים בערבות הטייגה הקרות שבמזרח המדינה, נאלצו לאכול את גופת חברם המת כדי לשרוד. סיפור זה מזעזע בימים אלה את אמות הסיפים במדינה הגדולה בעולם.

נהר אמגה ביקוטיה (צילום: ויקימדיה)
אחד המקומות הנידחים בעולם. נהר ביקוטיה (צילום: ויקימדיה)

באוגוסט האחרון נעלמה קבוצה של ארבעה גברים במהלך מסע דיג לאזור יאקוטיה שבהמזרח הרחוק הרוסי, איזור הנחשב לאחד מהנידחים והפראיים ביותר בעולם. רק שלושה חודשים לאחר מכן נמצאו שניים מהם בחיים והועברו במסוק למקום מבטחים. במקום בו חנו נתגלו שרידיה של גופת אדם, מה שעורר שמועות על רצח ממניעים קניבליים והביא את השלטונות לפתוח בחקירה. שני הניצולים נלקחו למעצר והיחס אליהם הוא כאל עדים בפרשת רצח. החוקרים משוכנעים לחלוטין כי אכילת בשר אדם אכן התבצעה שם.

במהלך חקירתו, הודה אחד מהשניים כי הם אכן אכלו את בשר האדם ששרידיו נמצאו במקום. "זה לא היה רצח", אמר מקור המעורה בחקירה לעיתון "קומסומולסקאיה פראבדה", שדיווח על המקרה, "הם אכלו את בשרו של האיש לאחר שמת כתוצאה מהתנאים הקשים ששררו שם".

אתר החדשות של יאקוטיה ציטט אף הוא חוקרים שסיפרו כי אחד הדייגים, אלכסנדר עבדולאייב, הודה כי הוא וחברו, אלכסיי גורולנקו, אכלו את בשר חברם המת, אנדריי קורוצ'קין. עבדולאייב סיפר כי קורוצ'קין קפא למוות וכי הוא וגורולנקו ניזונו מבשרו במשך שבועות אחדים. הסיפור אושר על ידי חוקרים מבירת האזור, יאקוצק.

חוקרים מקומיים סיפרו כי בשבוע שעבר הוטס אחד הדייגים – ככל הנראה, עבדולאייב – שוב אל האזור בו נמצאו השניים. זאת, במטרה לסייע בחיפוש אחר הדייג הרביעי מהקבוצה, ויקטור קומארוב, שנחשב עדיין כנעדר. המחפשים גילו את הג'יפ שבו נסעו הארבעה אל הטייגה כשהוא קפוא בנהר מקומי, אבל קומארוב לא נראה בסביבה.

עבדולאייב וגורולנקו נתגלו ליד נהר סוטאם, כמאתיים וחמישים קילומטרים מן העיירה הקרובה ביותר, נריונגרי, שבדרום יאקוטיה. ה"קומסומולסקאיה פראבדה" דיווח כי השניים צעדו כמאה וחמישים קילומטרים ברגל לאחר שקבוצתם נתקעה בשממה בעקבות קלקול בג'יפ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן