Skip to content

התחזה למיסטיקן ואנס אישה. ירצה 57 חודשי מאסר

בנוסף לכך הטיל בית המשפט על העבריין לשלם 60 אלף שקלים כפיצוי לנאנסת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אברהם חי אשכנזי כהן (46), תושב בת ים, נידון היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ל-57 חודשי מאסר (כחמש שנים) ותשלום פיצוי בן 60 אלף שקלים לצעירה תושבת המרכז, בה ביצע עבירות של אינוס במרמה.  

בנוסף לכך הטיל בית המשפט על האנס מאסר על תנאי בן שנה וחצי למשך שלוש שנים מיום שחרורו מהכלא. בית המשפט הורה להעביר מקופת בית המשפט סך בן 50 אלף שקלים, אותו הפקיד האנס בעת שחרורו בערבות, לידי הצעירה והורה לו לשלם לה את היתרה, עשרת אלפים שקל עד לתחילת מרץ 2013.

מכתב האישום עולה כי באפריל 2011, כשהייתה בת 20, פנתה האישה לכהן, אותו הכירה כמה שנים קודם לכן, ובקשה יעוץ בהקשר למשבר עם בן זוגה. הצעירה  פגשה בכהן בדירתו ושם הוא ביצע בנוכחותה כל מיני פעולות וטקסים, אותם הציג בפניה כפעולות מתחום הקבלה. הוא אף הורה לה לבצע מספר פעולות בעצמה, כדי להבטיח שמצבה ישתפר ובתמורה גבה ממנה סך של 1,800 שקלים.

בסוף אותו חודש שוב נפגשה עמו הצעירה בביתו וכחלק מהטיפול הוא הסביר לה שיש לה "בעיות חסימה" וכי המשך הטיפול מותנה בכך שתתפשט, אז ימרח על גופה "שמן כוהנים", וגבר כלשהו שהיא תביא עמה ישכב מעליה. במהלך השיחה שיכנע אותה בנחיצות המעשה ואף בדק אם היא נוטלת גלולות נגד הריון. לאחר שנוכח כי שוכנעה, הציע לה ה"מטפל" את עצמו, לאחר שאמרה  כי אינה מכירה שום גבר שיכול להיות זה שישכב מעליה.

אך בכך לא הסתיימה הפרשה. זמן מה לאחר מכך, בחודש מאי  2011, הסביר ה"מטפל" לצעירה כי עליו לבצע שוב טקס וחזר על מעשהו, למרות בקשתה ולמרות שהביעה הסכמה, אך התנתה את הסכמתה בכך שלא  יבצע בה חדירה. הוא לא נעתר לבקשתה, חדר  אליה ולא הפסיק עד שהגיע לסיפוקו. באותו חודש חזר על כך פעם נוספת באותן דרכי שכנוע ומרמה. לאחר מכך נפגש עם המתלוננת "פעמים אחדות ושכנע אותה בכזב, כי מכלול מעשיו הנם חלק מהטיפול".

התביעה דרשה מאסר של שבע שנים והציגה לפני בית המשפט את עובדת היותו בעל עבר פלילי שריצה בעבר שני מאסרים, כשהאחרון בהם בן 42 חודש בגין עבירות רכוש, מרמה וזיוף. בהיותו קטין הורשע כהן במעשה סדום בקטין ובנהלך חייו העבריינים הספיק להסתבך בעבירות רכוש, אלימות וחיים על רווחיה של זונה.  

כהן ביקש להתחשב במצבו כאלמן, אב יחיד, שהודה והביע חרטה על מעשיו ולהסתפק במאסר קצר מועד ובפיצוי של חמישים אלף השקלים שהופקדו על ידיו לקופת בית המשפט. את עובדת היותו יועץ בתחום המיסטיקה והקבלה הסביר שחלק מכך למד באפן חלקי מאמו שעוסקת בכך ומקריאת ספרים בנושא.

תסקיר שהוגש לבית המשפט העלה בפני שופטי בית המשפט, גלעד נויטל, מאיר יפרח וגיליה רביד, את מצבה הקשה של הצעירה שנקלעה למצוקות קשות, תחושות בושה ואשמה וחוסר יכולת ורצון ליצור קשר עם גברים בעקבות הטראומה שעברה. השופטים שלחו את כהן לכלא ומתקופת המאסר יופחתו כשמונה חודשים בהם היה עצור עד שחרורו בערבות.   

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן