Skip to content

יעקב אילון בערוץ 2: ומתי מיקי חוזרת? דז'ה וו

מגיש החדשות הראשון של הערוץ השני, יעקב אילון שחצה את הקווים לערוץ 10 ועזב אותו, חוזר לערוץ 2 כמגיש תכנית בחירות. חמש תכניות ליתר דיוק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התכנית החדשה "בחירות אישיות עם יעקב אילון" נשמעת כמו "משעל חם עם נסים משעל" רק שיעקב אילון יככב בקשת, כנראה עם האיפוק הדיפלומטי האמריקאי שהביא אתו מהבית, וינסה להביס את משעל – בעל הזכויות על שיטת הכסאח, ואת רשת, הזכיינית השנייה של הערוץ השני.

יעקב אילון (צילום: רותם ירון, שידורי קשת)

עכשיו רק נותר לתהות מתי תקפץ מיקי חיימוביץ' מקמפיין השני מיליון שקל של חברת הביטוח לחיק החם של ערוץ 2 שבו מטיפה חברת הביטוח לציבור בעזרת האמפתיה שמעוררת חיימוביץ' – ש"אצלה הוא יחסוך כסף" – ומתי היא תצטרף אל עמיתה משכבר תמורת שכר של עשרות אלפי שקלים בחודש, כפי שמקבלים הסלבריטאים בערוץ 2 ובערוץ 10 אחרי שבכו על מר גורלם וזכו בהקלות מפליגות מן הממשלה.

משעל ואילון, כל אחד בסגנונו האישי, יראיין את המועמדים המרכזיים לכנסת הבאה. היום, תכנית ראשונה של אילון עם יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ'.

בהמשך ירואיינו על ידי אילון יו"ר "הבית היהודי" נפתלי בנט, יו"ר "התנועה" ציפי לבני ומועמדים נוספים. לצד הראיונות יוצגו סקרי דעת קהל עדכניים בנוגע לעמדות הציבור לגבי הנושאים הבוערים שעומדים במרכז מערכת הבחירות הקרובה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן