Skip to content

השגריר השתתף באורגיה – והודח

הפרוצות השתתפו במסיבה דאגו לסלק מהשגרירות גם מחשבים וטלפונים סלולאריים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שגריר הונדורס לקולומביה נאלץ להתפטר מתפקידו לאחר שהשתתף במסיבת חג מולד שבה נערכה אורגיה בהשתתפות פרוצות. את המסיבה ארגן שומר ראשו של השגריר. על כך דיווח משרד החוץ בטגוסיגלפה, בירת הונדורס.

השגריר, קרלוס רודריגז אנדינו, הוכרח להתפטר בעקבות החלטת שר החוץ, ארתורו קוראלס, למנות ועדת חקירה מיוחדת לבדיקת הפרשה. "במטרה להבטיח את האינטרסים הלאומיים ואת היחסים הטובים עם קולומביה, דרשנו את התפטרותו הסופית של מר רודריגז אנדינו, שנכנסה מייד לתוקף", נאמר בהודעת משרד החוץ.

התקשורת בהונדורס מדווחת, כי שומר ראשו וחברו הקרוב של השגריר, חורחה מנדוזה, ארגן ב-20 בדצמבר מסיבת חג מולד בשגרירות, שהפכה עד מהרה לאורגיה בהשתתפות פרוצות קולומביאניות. על פי הדיווחים, הפרוצות לא הסתפקו בתשלום שקיבלו ואף גנבו מחשבים וטלפונים סלולאריים מהשגרירות.

משטרת קולומביה הודיעה כי פתחה בחקירת הפרשה. המסיבה החלה בשעה עשר בערב ונמשכה כמעט עד שעה חמש בבוקר שלמחרת. מפקד משטרת צפון בוגוטה, חוזה באקרו, אמר כי אנשיו מבקשים לתשאל שתי פרוצות שנכנסו במכונית לשגרירות בליל המסיבה.

זוהי השערורייה השנייה הפורצת בקולומביה בשנה האחרונה בנוגע לאירוע דומה. באפריל אשתקד התברר כי סוכני השירות החשאי, שאיבטחו את הנשיא אובמה במהלך ביקורו המתוקשר בפסגת מדינות אמריקה בקארטחנה, בילו עם פרוצות מקומיות. יותר משני תריסרי סוכנים חשאיים ואנשי צבא נשלחו מייד חזרה לארה"ב. תשעה סוכנים נאלצו מאז לפרוש מהשירות החשאי, המבקש לשקם את תדמיתו הפגועה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן