Skip to content

דריכות גבוהה לקראת פתיחת עונת הדוחות

בזירה הבינלאומית - לקראת פתיחת עונת הדוחות מעדיפים המשקיעים לממש רווחים ושולחים את וול סטריט לירידה. באירופה צפוי שיעור האבטלה לעלות לשיא כל הזמנים - לרמה של 11.8%
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זירה מקומית – הפסימיות בשווקים עשויה ללוות אותנו גם בפתיחת יום המסחר הנוכחי. המגמה עשויה להשתנות בהתאם להתפתחויות באירופה, שם צפויים להתפרסם מספר נתוני מקרו חשובים. אמש המסחר בארץ ננעל בטריטוריה השלילית על רקע המימושים בשווקים מעבר לים. מדד ת"א 25% איבד 0.79% מערכו וסגר את יום המסחר באזור 1206 הנקודות. המדד ימשיך לנוע בתנודתיות בין 1180 לבין 1240 הנקודות עוד מספר ימים. פריצה של טווח המחירים תכריע את הכיוון.

בזירת המט"ח המקומית – הדולר בחן את אזור ההתנגדות המשמעותית הניצבת בסמוך לרמה של 3.80 וסגר מחיר מתחת ל-3.78, דבר אשר מהווה איתות דובי. החולשה של הדולר בעולם של השעות האחרונות צפויה לבוא לידי ביטוי גם מול השקל. אנו נערכים כעת לגל נוסף של ירידות אל עבר אזור 3.69. רק פריצה מעל 3.80 תבטל את התרחיש הדובי שלנו לשבוע זה. אנו מאוד אופטימיים לגבי עונת הדוחות שתיפתח היום ומעריכים, כי תוצאות טובות יובילו לעליות חדות בשווקים ולחולשה נוספת של השטר הירוק כנגד מרבית המטבעות הנסחרים מולו.

זירה בינלאומית

לקראת פתיחת עונת הדוחות המשקיעים מעדיפים לממש רווחים ושולחים את וול סטריט לירידות. המדדים האמריקנים איבדו פחות מ-0.4% . גם באירופה נרשמו מימושים ובאסיה המדדים נסחרים בטריטוריה השלילית גם כן.

המשקיעים ממתינים בדריכות ליריית הפתיחה של עונת הדוחות של הרבעון האחרון של השנה שעברה. ענקית האלומיניום " אלקואא" תפתח את העונה היום בתום יום המסחר. החברה עשויה להפתיע לטובה לאור ההתאוששות שחלה בסין ברבעון האחרון של השנה. ההתאוששות של הכלכלה השנייה בגודלה בעולם הובילה ככל הנראה לעלייה בביקוש של חומרי גלם, וביניהם כמובן ניתן למצוא את האלומיניום. אם החברה תצליח להכות את התחזיות, ניתן יהיה לצפות לעליות שערים נאות במהלך השבוע. המדווחת הבאה שעשויה להשפיע על השווקים הינה ענקית הבנקאות וולס פארגו אשר תדווח ביום שישי הקרוב.

במישור המקרו כדאי לעקוב אחרי נתוני התעסוקה של אירופה, שם שיעור האבטלה צפוי לעלות לשיא כל הזמנים לרמה של 11.8%. בגרמניה יפורסם נתון הזמנות ממפעלים. על פי הצפי, ההזמנות צפויות לרדת ב-1.4% . נתון מפתיע עשוי לחזק את השטר האירופי.

המאמר נכתב על ידי צוות A TRADE

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן