Skip to content

העיר אילת מציגה: חורף, קרח ומחליקיים

לראשונה בעולם, קניון פארק הקרח באילת - מתחם אטרקציות ייחודי שכולל מיני-פארק שעשועים בדמוי איגלו, משטח החלקרח ענק ומרכז קניות משולב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לראשונה בעולם, קניון פארק הקרח באילת – מתחם אטרקציות ייחודי שכולל מיני-פארק שעשועים בדמוי איגלו, משטח החלקרח ענק ומרכז קניות משולב

בעוד תושבי הצפון וירושלים מתכוננים לבוא השלג, תושבי אילת כבר נהנים מקניון חדש שנפתח לפני כחודש שמכיל אטרקציות ייחודיות כולל משטח החלקרח שמספק את הבילוי האולטימטיבי לחורף.

פארק הקרח אילת. בילוי חורפי באילת הדרומית. (צילום: רוני בלחסן)
פארק הקרח אילת. בילוי חורפי באילת הדרומית. (צילום: רוני בלחסן)

המתחם, המשתרע על שטח של כ-30,000 מ"ר, כולל שדרת מותגי אופנה ולייף סטייל מהארץ ומהעולם, המאכלס כ-150 חנויות של מותגי אופנה, קוסמטיקה, אקססוריז ועוד, ביניהם אופנה עם מגוון מותגים בינלאומיים כמו טוונטי פור סבן, סאקס, דורותי פרקינס, טומי קידס, פאריס הילטון, טופ מן ועוד.

סביב אטרקציות הקרח, נבנו אזורי ישיבה מוגבהים, שישמשו את שטחי ההסעדה לבאי הפארק, מבחר בתי קפה, טאפס בר, מסעדות ומגוון אטרקציות,

איגלו, מזחלות כלבים ומגלשות שלג לקטנטנים

בין האטרקציות: משטח החלקה אולימפי בגודל של 1,800 מטרים בשילוב הדרכות, עם אלפי מקומות ישיבה לצופים במופעי החלקה אמנותית. מחיר החלקה על הקרח: 60 שקלים לחצי שעה.

מיני-פארק השעשועים בנוי ככדור ענק ושקוף בדמוי איגלו עם שלג, ובו מזחלות כלבים ומגלשות שלג לקטנטנים, חוף מלאכותי, קולנוע בשבעה ממדים, עם כסאות זזים ואפקטים מיוחדים, לונה פארק – הממוקם במתחם ממוזג, המשתרע על מעלה מ- 1,000 מ"ר, עם מתקנים מהמתקדמים בעולם, ביניהם: מכוניות מתנגשות, קידי-ריידס, משחקי חלל ווידאו, סימולטורים, ג'ימבורי ועוד, לצד מסיבות ריקודים במועדון על הקרח, מהלילה ועד אור הבוקר.

בקומה העליונה פועל "שוק אמנים" ובו, בין היתר, תכשיטים, מזון, כלי בית וביגוד, ואולם ענק בן שתי קומות של משחקי פינבול, משחקי וידאו, מכוניות מתנגשות, משחקייה לקטנטנים ועוד.

עד סוף שנת 2015, יוקם במקום מלון עם 250 סוויטות, מעוצבות בסגנון אתני ובהם מרוקאי, תאילנדי ועוד, ספא מודרני, בריכה, טרקלין עסקים ועוד, כאשר על גג המלון מתוכנן בעתיד מסלול סקי סינתטי.

רחוב קאמפן 8, החוף הצפוני, אילת. שעות פתיחה: ימים א-ה עד 24:00, בשבת – 11:00-23:00.

טל' 08-6379552, אתר: http://ice-mall.com/

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן