Skip to content

יומנו של יורם – היום הראשון

יומני היקר, מצטער שלא כתבתי כבר זמן רב, באמת שלא היו כאן חדשות מיוחדות לאחרונה. אנחנו הרי מדינה משעממת וכותרות העיתונים תמיד חוזרות על עצמן, כמו הכותרות של הימים האחרונים: שוב שר שנחקר כחשוד בפלילים. נכון, הפעם זו לא הטרדה מינית אלא סתם עבירת צווארון לבן, אבל איכשהו עדיין יש תחושה שדופקים אותנו. דרך אגב, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יומני היקר,

מצטער שלא כתבתי כבר זמן רב, באמת שלא היו כאן חדשות מיוחדות לאחרונה. אנחנו הרי מדינה משעממת וכותרות העיתונים תמיד חוזרות על עצמן, כמו הכותרות של הימים האחרונים:

שוב שר שנחקר כחשוד בפלילים. נכון, הפעם זו לא הטרדה מינית אלא סתם עבירת צווארון לבן, אבל איכשהו עדיין יש תחושה שדופקים אותנו. דרך אגב, מעניין אם כל עבירה פלילית שנעשית ע"י עובד של בנק לאומי היא עבירת צווארון לבן. שלמה מעוז טוען שכולם שם לבנים. דרך אגב, שלמה מעוז פוטר מאקסלנס-נשואה כי הוא הזכיר לכולנו שיש אפליה עדתית בישראל.

המחאה החברתית מקרטעת. הם עברו מאוהלים בשדרה אל הכיכר. כי קר. וגשום. מחאות כבר לא קורות בחורף, אפילו לנו כבר קר בשביל למחות. גם ראשי הערים החליטו למחות, שוב היתה שביתה ברשויות המקומיות ולא אספו זבל, אבל בחורף זו שביתה בריאה כי הקור מונע מהאשפה לתסוס ולהסריח מהר. שביתות כבר לא קורות בקיץ, אפילו לנו כבר חם בשביל לשבות.

מה אני אומר לך, יומני היקר, החרדים ממשיכים להדיר נשים וזה עדיין לא מדיר שינה מעיני ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, שהיה הראשון שהבין את גודל האירוע, יזם, רתם, עודד, הקים, אישר וסייע. קווי המהדרין ממשיכים לנסוע בהכשר הבד"צ, הקמב"ץ, השכפ"ץ והפוחל"ץ.

אם כבר מדברים על דת ואמונה, שר הפנים טוען שהפסדנו לקומץ חיזבאלונרים במלחמת לבנון השנייה, כי החיילים לא נשאו את עיניהם לשמים. ואני חשבתי שעדיף שהם יסתכלו קדימה, ורצוי דרך הכוונות. ובכלל, איך ננצח אם החיילים לא יכולים להגיע לבסיס ביום ראשון, כי ביטלו את הנסיעה חינם ברכבת? אבל בכל זאת מבט אחד לשמים פתר את הבעיה. זה בטח בגלל הברק.

בפוליטיקה הכול רגיל. ח"כ אנסטסיה מיכאלי לקחה את הביטוי "ערבי מלוכלך" קצת רחוק ושפכה מים על ח"כ ראלב מג'דלה. כאקט של פיוס, הקדיש לה ח"כ אחמד טיבי שיר. בכנסת לא אהבו את כישורי השירה שלו והישעו אותו מהמשכן לשבוע. פלא שאותי לא זרקו משיעורי ספרות.

ויאיר לפיד החליט לעבור לצד השני של השולחן ב"יומן" ובמקום להגיש חדשות, האגואיסט הזה החליט להיות החדשות. ואני חשבתי שכבר יש לנו ראש ממשלה אנוכי.

אהה, נזכרתי בחדשות לא כל כך טובות: יורד יותר מדי גשם, ושוב לא מפסיקים לדבר על הכנרת ועל הקו האדום (העליון, התחתון, הדינמי, המקווקו). הכבישים חלקים ומסוכנים, בחרמון ירד שלג ואנשים לא נוסעים לחו"ל לסקי. בעסה.

מקווה שלא השתעממת, יומני היקר, אמרתי לך שעולם כמנהגו נוהג, ולכן יש התרעת מסע לבנגקוק מחשש לפיגוע, אבל אל חשש, תאילנד רחוקה יותר מבולגריה.

בקרוב אעדכן שוב בחדשות ישנות.

יורם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן