Skip to content

בהר הבית מעדיפים לבנות טילי חמאס משלג

בשעה שבמערב ירושלים בנו בובו משלג, המוסלמים ניצלו את השלג כדי להעמיד ממנו, בשטח הר הבית, דגם של טיל M75 - הטיל ששוגר מעזה לירושלים ולגוש דן, במהלך ימי מבצע עמוד ענן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בירושלים המערבית בונים בובות שלג, אבל בהר הבית במזרח העיר בונים את… טילי החמאס משלג.

הדבר התגלה היום כאשר יהודים ניסו לעלות על הר הבית ואז התברר להם כי הוא נסגר היום לכניסת יהודים, בפעם השניה השבוע, בגלל מזג האויר החורפי. לטענת המשטרה, הסיבה היא השלג במקום.

לאלה שהגיעו לכניסה להר הבית התברר כי המוסלמים ניצלו את השלג כדי להעמיד ממנו טיל M75 – הטיל ששוגר מעזה לירושלים ולגוש דן, במהלך ימי מבצע עמוד ענן – בשטח ההר.

טיל חמאס משלג ברחבת הר הבית (צילום: יוסי אלפר, טרור ווטש)
טיל חמאס משלג ברחבת הר הבית (צילום: יוני אלפר, טרור ווטש)

מהמטה המשותף לתנועות המקדש נמסר כי הוא מביע פליאה על המשטרה, שהתהדרה במשך זמן רב בעובדה שהיא ממעטת לסגור את הר הבית לכניסת יהודים – ותוך שבוע סגרה אותו כבר בפעם השנייה. גם מחר ומחרתיים הר הבית יהיה סגור בפני יהודים לאור המדיניות הקבועה של המשטרה לסגור את ההר בפני יהודים בימי שישי ושבת. "מדובר במדיניות מתמשכת של אפליה בין יהודים למוסלמים שאין מקומה במדינה דמוקרטית", טוענים במטה המשותף.

בארגוני המקדש מביעים חשש לגורל העתיקות בהר בעת שזה סגור לכניסת יהודים. הנסיון המצטבר מוכיח שהמוסלמים מנצלים הזדמנויות כאלה לפגיעה בשרידים היהודיים המעטים שעוד נותרו במקום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן