Skip to content

אלביט מתחרה בארה"ב בתחום המזל"טים

תתחרה באמצעות החברה הבת בארה"ב עם המזל"ט סקאילרק. נבחרה לתחרות יחד עם עוד ארבע חברות. השווי המצטבר של פוטנציאל האספקות של כולן 248 מיליון דולר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלביט מערכות ארה"ב, חברה בת בבעלותה המלאה של אלביט מערכות, נבחרה על ידי מינהל הרכש של צבא ארה"ב, המשרד למטוסים זעירים ללא טייס (מזל"טים), להתחרות על אספקת מזל"טים מסוג סקאילרק לצבא ארה"ב. אלביט מערכות ארה"ב נבחרה יחד עם עוד ארבע חברות לספק את המגוון המלא של מוצרי מזל"טים.

החוזה כולל תמיכה ושדרוג יכולות למיני מזל"טים קיימים הפרוסים על ידי צבא ארה"ב, מסוג Raven ו-Puma, שפותחו על ידי חברת AeroVironment, ארה"ב. בנוסף, ללקוח יש אופציה להצטייד בסקאילרק של אלביט מערכות ארה"ב כאלטרנטיבה למזל"טים לטווח בינוני וארוך, על מנת לעמוד בדרישות הצפויות בעתיד.

על אף שנבחרה להתחרות, אין ללקוח מחויבות להצטיידות. השווי המצטבר של פוטנציאל האספקות, מכל חמש החברות המתחרות, מגיע ל-248 מיליון דולר.

"הפתרונות המתקדמים של סקאילרק מאפשרים גמישות מבצעית מוגברת ומאפשרים למזל"ט לטוס בגובה רב ללא ירידה באיכות החוזי. יכולות חשובות אלו נועדו לענות על האתגרים הצבאיים הנוכחיים והעתידיים", אמר רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות ארה"ב, "תפקידנו הוא לספק פתרונות המעניקים הגנה ומצילים חיים. הסקאילרק מתוכנן לענות על הדרישות המבצעיות של הלוחמים במטרה לסייע להם למלא בהצלחה את משימתם".

1 Comment

  1. יובל
    17 בינואר 2013 @ 7:16

    קשישים נשים גברים וטף -אזרחים מתים באפגניסטן פקיסטן תימן לוב אלג'יר טוניס מהשימוש במזל"טים מל"טים….. השימוש במדינות עולם שלישי כבשטח ירי מעמיד אותנו ואת הטכנולוגיה שלנו בשורה אחת עם סימנס שבנו את תאי הגזים ואת קרונות הרכבת לגטאות , אי בי אם שבנו את מערך המידע שאפשר לרכז ולסנן יהודים, רוסים, צוענים, שחורים ושאר קורבנות, ושאר התעשיות שהרויחו יפה מהוצאה להורג של מליוני אנשים והפצצה והרס של ערים רבות באירופה. כה לחי לכל השטנים הזדוניים שעובדים בשירות האופל והלואי שאתם וילדיכם תקבלו לטעום את המוצרים שאתם מייצרים ולא חפים מפשע שהסיתו אותנו לשנוא אותם. בושה לעולם כולו המדינה שלנו ואמריקה – התגלמות האלימות הממסדית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן