Skip to content

13 שנה בכלא לגבר שחטף צעירה והתעלל בה

תושב כפר מנדא בגליל עקב אחרי צעירה, חטף אותה, הסיעה לביתו ושם התעלל בה שעות ארוכות וגרם לה לחבלות ולנזק נפשי חמור. השופטים שלחו אותו לשנים ארוכות לכלא. במקרה אחר הרשיע בית המשפט בבאר שבע גבר שנשאר ללון אצל זוג חברים ובלילה עשה מעשים מגונים בבתם הקטינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביהמ"ש המחוזי בחיפה גזר היום (שלישי), 13 שנות מאסר בפועל ושנתיים על תנאי על מוחמד עבדאללה, בן 39 מכפר מנדא, אשר הורשע בהסדר טיעון בחטיפת צעירה, בביצוע מעשה סדום בגופה, איומים, הדחה בחקירה ונהיגה ללא רישיון נהיגה. גזר הדין ניתן לפני יותר מחודש והיום הותרה הפרשה לפרסום על ידי בית המשפט.

מכתב האישום עולה, כי בחודש אוגוסט האחרון, לאחר שהמתלוננת סיימה את עבודתה, עקב אחריה הנאשם בדרכה למכוניתה, התנפל עליה באלימות רבה תוך ביצוע עבירות מין, גרר אותה ובהמשך הכריח אותה לנסוע עימו למאהל בו התגורר, שם תקף אותה מינית.

השופטים, בראשות יוסף ארלון, ציינו בגזר הדין כי במשך כל אותן שעות של סיוט המתלוננת נאבקה בו והתחננה על חייה, אך הוא הפעיל נגדה כוח ואלימות, גרם לה חבלות ממשיות בגופה ונזק נפשי חמור מאוד. בנוסף, ניסה להניאה מלהתלונן נגדו במשטרה. 

הורשע בהצצה לחדרי שירותים

בית משפט השלום באשדוד שלח היום את אלירן אטלן (22), תושב העיר, לחמישה חודשי מאסר בפועל לאחר שהורשע בהצצה לנשים בתאי השירותים בביתו של רופא באשדוד. מכתב האישום עולה, כי באוגוסט 2011, הוא ניסה לחדור לתא שירותים נעול באמצעות מברג שהביא מביתו וצעקותיה של הצעירה שישבה בשירותים הניסו אותו.

ביוני 2009, הציץ שוב לשירותי הנשים במכון מור שבעיר, מבעד לחלון שפתח בשירותים. באותו יום בשעות הערב הוא עבר לבניין יוניטרייד באשדוד ושם הציץ לנשים שביקשו להתפנות בשירותי הנשים באמצעות מראה. שלושה ימים מאוחר יותר הוא חזר לבית הרופא ושם הציץ לנשים גם בצפייה מעל  תאי השירותים וגם באמצעות חלון שפתח.

במועד אחר הוא עבר לתצפת בקניון לב אשדוד, שם הציץ באחת המתלוננות כשהוא צופה מעל קירות תא השירותים. אטלן כבר הורשע בעבר כי נכנס לקניון סי מול בעיר, הניף מצלמת וידאו וכשהבחינו בו – ברח.

גילת שלו, שופטת בית המשפט באשדוד, פסקה לו שבעה חודשי מאסר על תנאי, ותשלום 1,500 שקל כפיצוי לאחת המתלוננות ועוד ערבות עצמית של 3,500 שקל שיאלץ לשלם אם יעבור עבירה דומה שנתיים מיום שחרורו מהכלא.

מעשה מגונה בקטינה

חיים פרץ, תושב הדרום, הורשע היום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע על מעשים מגונים שעשה בילדה בת 14, בתה של אישה שחיה עם חברו של פרץ, בן זוגה לחיים.

מכתב האישום עולה סיפור של ליל בלהות שעברה הילדה כאשר פרץ הגיע לבקר בביתה ונשאר ללון בו. באותו לילה, בתחילת פברואר 2009, הוא הגיע לחברו והם שתו משקאות חריפים. לאחר השתייה הוא נשאר לישון בסלון. לאחר שכולם נמו את שנתם הוא נכנס לחדר הילדה הישנה, בו ישנה גם אחותה הקטנה, בתם המשותפת של חברו עם בת הזוג, ונישק את הקטינה על פיה. היא התעוררה עם תחושת גועל והוא יצא מהחדר. לאחר מכן חזר לחדר והחל להפציר בקטינה ללכת עמו לשירותים. היא סירבה. הוא יצא מהחדר וחזר שוב וניסה להפציר בה שתלך עמו לשירותים. אז גם ליטף את גבה, רגליה וישבנה. היא התנגדה, הסתובבה עם פניה לעבר הקיר וביקשה ממנו לעזוב את החדר כי היא רוצה לישון.

בשלב זה התעוררה האחות הקטנה משנתה כשהיא ממררת בבכי והוא עזב את החדר. הילדה המבוהלת הסתובבה לעבר הקיר מכוסה כולה בשמיכה וניסתה להירגע.  פרץ חזר אל החדר, שב ליטף את גבה, ישבנה וירכיה כשהוא מפציר בה להסתובב לעברו עד שנעתרה. אז הוא ניסה לנשקה על פיה והיא התכסתה בשמיכה מעל ראשה והסתובבה במהירות שוב לעבר הקיר. אבל גם זה לא גרם לעבריין המין לחדול ממעשיו. הוא ביצע בה מעשה מגונה ורק לאחר מכן יצא מהחדר. בבוקר ניסה להניא אתה מלהתלונן וביקש לשמור בסוד את שאירע.

כשבוע ימים שמרה הילדה את הסוד ורק לאחר שיעור בו דנו באלימות מינית כתבה פתק למורתה ובהמשך סיפרה לה את שאירע. לאחר מכן חזרה לביתה וסיפרה את הדבר לאמה ולבן הזוג. השניים התלוננו מייד במשטרה. פרץ כפר בכל האשמות וטען כי לא עשה דבר ממה שיוחס לו. מרדכי לוי, שופט בית המשפט, לא האמין לו והרשיע אותו במספר עבירות של מעשים מגונים ובעבירה של ניסיון הדחת עד. גזר דינו יינתן במועד מאוחר יותר.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן