Skip to content

"ברית עמים", שם המבצע שנבחר לביקור אובמה בישראל

הציבור יוכל לבחור בלחיצת LIKE בעמוד הפייסבוק של ראש ממשלת ישראל, את הלוגו הרשמי שילווה את הביקור. ראש הממשלה נתניהו אמר בישיבת הממשלה הבוקר כי שלושת נושאי הביקור המרכזיים יהיו התקדמות איראן להשגת נשק גרעיני, ההתפתחויות בסוריה והתנעת התהליך המדיני עם הפלסטינים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לראשונה בתולדות ביקורי הנשיאים של ארה"ב בישראל: לוגו מיוחד ילווה את ביקורו של הנשיא אובמה במשך כל ימי הביקור. הלוגו הרשמי ייבחר מבין שלוש אפשרויות, ע"י הציבור הרחב, באמצעות מתן "לייק" באתר הרשמי של ראש הממשלה.

לדף הפייסבוק של ראש ממשלת ישראל הועלו אחר הצהריים שלוש אפשרויות ללוגו אפשרי, שמביניהן מוזמן הציבור לבחור את הלוגו הרשמי שילווה את מבצע "ברית עמים" – שם המבצע שנבחר לביקורו של הנשיא האמריקני בישראל. הלוגואים עוצבו בידי גרפיקאים שנבחרו ע"י לשכת הפרסום הממשלתית ברוח האחדות בין ישראל וארה"ב. 

הלוגו שיזכה במספר הלייקים הגבוה ביותר ב-48 השעות הקרובות, ייבחר ללוגו הרשמי של מבצע "ברית עמים". ההצבעה תסתיים ביום שלישי הקרוב בשעה 16:00. אלה שלוש האפשרויות:

על פי הערכה, צפויים להגיע לישראל מאות עיתונאים מרחבי העולם אשר עבורם ייפתח מרכז תקשורת בירושלים. בסיקור הביקור יושם דגש על שימוש ברשתות חברתיות ומעורבות האזרחים, כפי שנעשה בבחירת הלוגו הרשמי.

הבוקר שמעו שרי הממשלה סקירה על ההכנות לקראת ביקורו של  נשיא ארצות הברית ברק אובמה בישראל, מראש המטה לביטחון לאומי אלוף (במיל') יעקב עמידרור.  ראש המל"ל ציין בסקירה כי הנושאים המרכזיים של הביקור יתמקדו בתחום המדיני-ביטחוני ובראשו הגרעין האיראני, המצב בסוריה, והמאמצים לחידוש המשא ומתן עם הפלסטינים. האלוף (מיל.) עמידרור הוסיף כי לנוכח ההתעניינות הבינלאומית בביקור ייעשה מאמץ להציג את פיתוח תעשיית ההיי-טק הישראלית.

בפתח ישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנחנו בעיצומן של ההכנות לביקור נשיא ארה"ב, שיתמקד בשלושה נושאים: הראשון, ההתקדמות של איראן להשגת נשק גרעיני. לצערי, ההתקדמות הזאת נמשכת, איראן מאיצה לאחרונה את פעילותה הגרעינית, היא מעשירה חומר ברמה גבוהה, והיא מתקינה צנטריפוגות חדשות כדי לקצר את זמן ההגעה וזמן החצייה של הקו האדום שהצבתי בנאומי באו"ם.

"הנושא השני יהיה התפרקות המשטר בסוריה. ראינו אתמול את הקרבות שמתנהלים גם בגבולנו. אנו נמשיך לשמור על הגבול ונמנע מעבר וכניסה לתוך ישראל, למעט מקרים חריגים ובודדים, שכל אחד מהם יישקל לגופו. שלישית, נדון בהתנעת התהליך המדיני עם הפלסטינים. בסוף השבוע חזר עו"ד מולכו, נציגי לשיחות, מסבב שיחות בוושינגטון. השבוע צפוי לצאת לשם היועץ לביטחון לאומי יעקב עמידרור. אין ספק שהנושא הזה יעלה על הפרק ויהיה חלק מעבודתה של הממשלה הבאה. בביקור הצפוי אנחנו נדון בעצם בנושאים המשמעותיים ביותר לביטחונה של מדינת ישראל ולהבטחת עתידה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן