Skip to content

דני דיין: "נכון, ביבי לא אוהב את בנט. אז מה?"

מי שהיה יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין, תוקף בחריפות חסרת תקדים את מי שהיה מנכ"ל מועצת יש"ע, נפתלי בנט, וטוען כי בשל סכסוכו האישי עם נתניהו הוא גורם לציונות הדתית לאבד עצמה לדעת. "הציונות הדתית יורה לעצמה ולהתיישבות ביש״ע צרור אחר צרור ברגל. אני מקווה שעוד לא ירתה לעצמה ולנו בראש", כותב דני דיין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דני דיין, מי שהיה יו"ר מועצת יש"ע ועזב את תפקידו כדי לסייע לנתניהו בבחירות, תוקף בחריפות חסרת תקדים את יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, שהיה בשעתו מנכ"ל מועצת יש"ע, על רקע הברית שלו עם יאיר לפיד. התקפתו הבוטה של דיין על בנט היא המשך ללחצים הכבדים שמפעילים עליו ראשי המתנחלים, כדי שיצטרף לממשלתו של נתניהו.

"צרור אחרי צרור ברגל". דני דיין. (צילם: צבי זינגר)
"צרור אחרי צרור ברגל". דני דיין. (צילם: צבי זינגר)

"במערכת הבחירות תקפו אותי כי הזכרתי את אמירתו של בנט, שהיתה אחד הגורמים לפיטוריו ממועצת יש"ע, ולפיה 'ציפי עדיפה על ביבי'", כותב דני דיין בעמוד הפייסבוק שלו.

"אמרו לי שאני מוציא דברים מהקשרם, עידנא דריתחא וכו׳. באמת טעיתי. אני מתנצל: לא ציפי אלא יעקב פרי מ'שומרי הסף', עופר שלח מהלאה הכיבוש, יעל גרמן ממר"צ ויאיר לפיד מחוגגי הגירוש – הם שעדיפים על ביבי.

"אני נדהם לראות את הציונות הדתית המפוארת הולכת כסומא בארובה כנגד עצמה וכנגד ההתיישבות ביש"ע, פורמת כל ברית שנטוותה במשך עשרות שנים של עבודה קשה; מגיעה אל השנים הקשות שעומדות בפנינו עם 12 מנדטים אבל מעורטלת מכל בן ברית, אחרי שהתנכרה לכולם. בכנסת הקודמת היו בשדולת ארץ ישראל למעלה מ-40 ח"כים ועשרות שרים וסגני שרים. הפעם איש לא יצטרף אליה חוץ מאנשי הבית היהודי עצמם" כותב דני דיין. "נכון, הליכוד עשה דברים בלתי ראויים במערכת הבחירות. נכון, ביבי לא אוהב את בנט וסיבותיו עמו. זה היה ידוע גם לפני הפריימריז בבית היהודי. אז מה? אז בגלל זה הציונות הדתית תלך נגד עקרונותיה המקודשים ביותר? תאבד עצמה לדעת בגלל סכסוך אישי בין שני אנשים?

"באיוולת של מי שמסכים עם דרך זו ובשתיקת הכבשים של מי שחולק עליה, הציונות הדתית – שאיני נמנה עליה אך אוהב אותה בכל לבי – יורה לעצמה ולהתיישבות ביש"ע צרור אחר צרור ברגל. אני מקווה שעוד לא ירתה לעצמה ולנו בראש".

ובינתיים, פרשת ניסן סלומיאנסקי ממשיכה להסעיר את הבית היהודי. ח"כ ניסן סלומיאנסקי מכחיש בתוקף את קניית הקולות שיוחסה לו. "הכול נראה הזוי לחלוטין, מעולם לא דבק בי רבב", הגיב סלומיאנסקי על הפרשה החמורה שנקשרה בשמו. "אלו שמועות הזויות. הכל שקר וכזב, שגם המפיץ הפריך אותן. בתקופה כזו של משא ומתן קואליציוני יש בעלי תפקידים שונים וכל השטח רוחש שמועות ורכילויות. אני מניח שיש כאלה שרוצים שאני לא אהיה בכיסא".

בהקלטה של חוקר פרטי בשם ניסים גרמה נשמע קולו של אביחי אמרוסי, קבלן קולות במפלגת הבית היהודי – שטען כי סלומיאנסקי העביר לידיו "50 אלף דולר בתוך שני פאקטים של סיגריות מסוג מרלבורו". כשנשאל האם חבר הכנסת הוא זה שהעביר בעצמו את הכסף, השיב: "כן". אבל בהקלטה אחרת, טוען אותו אמרוסי כי כל הסיפור היה בדיה אחת גדולה.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן