Skip to content

אאודי נגד אופנוע באוטובהן הגרמני

מערכת הכבישים הגרמנית- האוטובנד, ידועה בכך שניתן לנסוע בה ללא הגבלת מהירות. מה קורה שקווסקי ואאודי נפגשות על האוטובנד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כל מי שנוסע על כבישי אירופה, רגיל לשלטי הגבלת המהירות של הכבישים המהירים, המגבילים למהירות שבין 110 קמ"ש ל- 130 קמ"ש, תלוי בחוק המקומי, כאשר חוקי האיחוד האירופאי קובעים מהירות מקסימלית של 130 קמ"ש, ולא עוד.

בגרמניה, חברה מרכזית באיחוד האירופאי, כל הכבישים המהירים מסומנים בתמרורי הגבלת מהירות מקסימלית ל – 130 קמ"ש בלבד, אולם באוטובהן הגרמני, לא אוכפים הגבלה זו. יש לציין שכאשר התמרור מורה על מהירות נמוכה יותר, בגלל עבודות בכביש או סיבה אחרת, כל הנהגים מצייתים וגם נערכת אכיפה. אי האכיפה היא רק בתנאי כביש חופשי שיש בו תמרור 130 קמ"ש ולא פחות מכך.

רוכב האופנוע מדגם Kawasaki Ninja ZX-10R נסע במהירות על הכביש המהיר הגרמני עד שפגש רכב Audi RS6 ABT שמצוייד במנוע בעל הספק של לפחות 700 כו"ס ( יש הסבורים שיותר ). רוכב הקווסקי צילם את כל ההתרחשות ממצלמת קסדה, והוא נראה נוסעה במהירות 300 קמ"ש כאשר האאודי עוקפת אותו.

רוכב הקווסקי האנונימי ( הסרטים הועלו ליוטיוב תחת השם Endschalldaempfer = צעיף ) כתב בצמוד לסרטים: "רכיבה בין אגוסבורג למינכן יחד עם Audi RS6 ABT. המרחק הוא 50 ק"מ והסתיים בפחות מ- 15 דקות, כלומר במהירות ממוצעת של 215 קמ"ש".

למרות היות הנסיעה הזו חוקית, בגרמניה, אין כלל ספק שזו נסיעה מטורפת ולא מומלצת לאף אחד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן