Skip to content

אמו של הקצין התורן נקראה לטפל בפעוטה משוטטת

קצין סיור בתחנת באר שבע הקפיץ את אמו לטפל בפעוטה, שנמצאה משוטטת בגפה. האם שמרה עליה עד שנמצאו ההורים המבוהלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום שישי, סמוך לכניסת שבת, שמעה יהודית את הטלפון מצלצל. מעברו השני של הקו היה ספי דהן, בנה, מפקח בתחנת המשטרה בבאר שבע. ספי ביקש ממנה להתארגן ולהגיע מיד לתחנת המשטרה כי מספר דקות קודם לכן הובאה לשם פעוטה כבת שנתיים שנמצאה משוטטת בעיר. במקביל להעברת הודעה לרשויות הרווחה, הוא מבקש שתגיע ותטפל בה.

יהודית, גננת במקצועה, לא היססה, מאחר שהיא שומרת שבת יצאה לדרך בהליכה ותוך כחצי שעה הגיעה לתחנת המשטרה, שם קיבלה לידיה את הפעוטה. בנה, שהיה הקצין התורן באותה שעה, סיפר כי תושב העיר, רפאל יושיוב,  מצא את הפעוטה משוטטת בגפה. יושיוב, אב לשלושה ילדים, אסף אותה לביתו, לקח משם תיק ובו ציוד לפעוטות ונסע איתה לתחנת המשטרה. שם הוא סיפר היכן מצא את הפעוטה, ומיד הודיעו לרשויות הרווחה על הפעוטה האבודה.

הפעוטה בזרועות אמו של הקצין התורן, והמוצא הישר (צילום: דוברות מרחב דרום)
הפעוטה בזרועות אמו של הקצין התורן, והמוצא הישר (צילום: דוברות מרחב דרום)

יהודית טיפלה בה במשך כשעתיים עד להגעת ההורים המבוהלים. הם סיפרו שעבדו בגינה והיו בטוחים שבתם הקטנה נמצאת בבית למעלה עם אחותה הגדולה וכשבדקו גילו לתדהמתם שהסבתא השאירה את השער פתוח והפעוטה יצאה ממנו. מיד הם נסעו לתחנת המשטרה שם מצאו את ביתם בזרועותיה של יהודית.

נצ"מ תומר בדש, מפקד תחנת באר שבע: "הדאגה לתינוקת עמדה בראש מעיניו של הקצין ולכן בלי להסס הוא ביקש מאמו שתגיע לתחנה ותטפל בה עד להגעת רשויות הרווחה. השוטרים אחראים לביטחונו האישי של האזרח ונדרשת מהם לא פעם יצירתיות ויוזמה כפי שבאו לידי ביטוי במקרה זה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן