Skip to content

הורחב הסכם התעופה בין ישראל והולנד

על פי ההסכם החדש כל מדינה רשאית למנות מובילים נקובים נוספים והמובילים של כל צד יהיו רשאים להפעיל עד 30 טיסות בשבוע, 15 תדירויות טיסה לכל צד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשות התעופה האזרחית (רת"א) של ישראל ורת"א של הולנד סיכמו, בחילופי אגרות, לאפשר לחברות תעופה נוספות של ישראל והולנד להפעיל טיסות סדירות בין שתי המדינות ולהגדיל באופן משמעותי את מכסת תדירויות הטיסה השבועית.

על פי הסיכום, שנחתם בין ישי דון יחיא, מנהל אגף קשרי תעופה בינלאומית ברת"א לבין אלפונס דניאלס, מקבילו ההולנדי, רשאי כל צד למנות חברות תעופה נוספות כמוביל נקוב בקו ת"א- אמסטרדם כאשר המובילים הנקובים של כל צד יוכלו להפעיל עד 30 תדירויות טיסה בשבוע בקו זה (15 תדירויות לכל צד).

הסכם תעופה בין ישראל להולנד איפשר עד כה לחברת תעופה אחת מכל צד להפעיל טיסות סדירות בקו ת"א- אמסטרדם. בהתאם להסכם הזה היו חברת אל על וחברת קלמ היחידות שהותר להן להפעיל טיסות נוסעים סדירות בקו, כאשר חברות התעופה ארקיע וישראייר וחברות תעופה הולנדיות הפעילו טיסות שכר בקו.

להערכת גיורא רום, מנהל רת"א, עדכון הסכם התעופה יוביל בין היתר, לגידול ברמת התחרות ובמספר הטיסות בקו ת"א- אמסטרדם. הגידול במשתנים אלה צפוי להוביל לירידת מחירים ולגידול בהיקף התנועה בין ישראל להולנד, הכוללת מרכיב משמעותי של תיירות נכנסת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן