Skip to content

הקורדון בלו מחפש ישראלים

נציגת בית הספר הקולינרי הטוב העולם, לה קורדון בלו, תגיע לישראל כדי לאתר תלמידים חדשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ברברה גאודושון, מנהלת השיווק של בית הספר הקולינרי הטוב בעולם, Le Cordon Bleu (לה קורדון בלו) תגיע לביקור מיוחד בישראל במטרה לאתר סטודנטים ישראלים, המבקשים ללמוד קולינריה באחד מבתי הספר של המוסד בעל המוניטין העולמי.

גאודושון, תגיע לישראל כאורחת של המרכז ללימודים בחו"ל, USTUDY. היא תשתתף באירוע ייחודי שמקיימת החברה הישראלית ב-4 באפריל בגני התערוכה, במסגרתו תפגיש החברה  ישראלים המבקשים ללמוד בחו"ל עם נציגי בתי הספר, ותציע להם מלגות לימודים המסתכמות בכ-3 מיליון דולר, מתוכם מאות אלפי דולרים בתחום הקולינריה.

בית הספר 'לה קורדון בלו' בפאריז (צילום: יולה זובריצקי)
בית הספר 'לה קורדון בלו' בפאריז (צילום: יולה זובריצקי)

המורים בבית הספר של רשת קורדון בלו הם שפים בכירים, המגיעים ממסעדות בעלות כוכב מישלן או זוכי תחרויות בישול יוקרתיות. תכניות הלימוד בבית הספר מציעות, פרט ללימודים עיוניים, גם שעות רבות של תרגול מעשי, יותר מכל מוסד אקדמי אחר.

העובדה שלרשת יותר מ-29 סניפים ברחבי העולם מאפשרת התאמה של שיטות הבישול הנלמדות לטעמים ולמטבחים שונים ברחבי העולם. לימודי הבישול בחו"ל חושפים את הסטודנט למגוון מטבחים בינלאומיים – צרפתי, ים תיכוני, דרום אמריקני, אוסטרלי ואסייתי.

מרכזי רשת הקורדון בלו פרושים על פני כ-15 מדינות. בין המרכזים הגדולים של הרשת נמנים הסניפים בפריז, לונדון, סידני, טוקיו, סיאול, בנגקוק ועוד. יותר מ-20,000 תלמידים לומדים בבתי הספר של קורדון בלו מדי שנה.

תלמידת בית הספר 'לה קורדון בלו' בהפסקת אפייה (צילום: יולה זובריצקי)
תלמידת בית הספר 'לה קורדון בלו' בהפסקת אפייה (צילום: יולה זובריצקי)

פרט לגאודושון, תציע השנה חברת USTUDY, המקיימת את כנס הלימודים בחו"ל, גם לימודים במה שנחשב כיום לבית הספר מספר אחד לקולינריה בארצות הברית, The International Culinary Center (לשעבר French Culinary Institute), בראשות הדיקן, ז'אק פפן, הנחשב לאחד השפים הטובים בעולם וכוכב טלוויזיה בתחום האוכל. בית הספר של פפין נחשב כיום לשער הכניסה הטוב ביותר לשפים שרוצים לעבוד במסעדות הטובות בעולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן