Skip to content

אין תואר סגנות ראש ממשלה? אין חתימה על ההסכמים

במערכת הפוליטית טוענים בעקשנות כי הסיבה לכך - התנגדותה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, לתת לנפתלי בנט את תואר הסגנות. תגובת הליכוד: "שקר וכזב"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האם אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, מעכבת – בגלל התערבותה – את החתימה על הסכמי הקואליציה? עפ"י טענת גורמים פוליטיים הסיבה לעיכוב המתמשך בחתימה על ההסכם היא אכן בכך. בליכוד מכחישים מכל וכל.

הקרב על תואר סגנות רה"מ. נפתלי בנט (צילום: ענבל כהן חמו)
הקרב על תואר סגנות רה"מ. נפתלי בנט (צילום: ענבל כהן חמו)

ההסכמים הקואליציוניים היו אמורים להיחתם עוד בשעות הצהריים המוקדמות, אולם נציגי הבית היהודי, שהיו אמורים להופיע במשרדי עו"ד שמרון, כדי לחתום על ההסכם – "נעלמו" ולא הופיעו במשרד ולא ענו גם לטלפונים. גם נציגי "יש עתיד" לא הגיעו לחתימת ההסכם – אך ענו לטלפונים ואף הסבירו את סיבת אי התייצבותם.

הסיבה לעיכוב: במפלגות הבית היהודי ויש עתיד טוענים כי ברגע האחרון נעשה "מחטף" שמנע את מינויים של יו"ר הסיעה, נפתלי בנט, ושל יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, לתפקיד סגני ראש הממשלה. גורמים במערכת הפוליטית טענו כי הסיבה להחלטתו של ראש הממשלה, שלא למנות את בנט לסגנו, היא בשל וטו שהטילה על כך רעייתו שרה נתניהו. זאת, בשל היחסים הקשים שהיו בינה לבין בנט. אותם גורמים אומרים כי בשל ביטול התואר לבנט – נאלץ ראש הממשלה לבטל גם את תואר הסגנות גם ללפיד.

בליכוד דחו על הסף את ההסבר על מעורבות שרה נתניהו ואמרו בתגובה: "זו עוד השמצה שקרית נגד אשת ראש הממשלה. שקר וכזב".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן