Skip to content

החשוד ברצח אשתו במכוניתם מכחיש שירה באשתו

עו"ד אבי חימי, שמייצג את החשוד, מסר לתקשורת כי מרשו מצר צער רב על מותה הטרגי של אשתו. הוא מודה שבין בני הזוג היו חילוקו דעות והם היו בתהליכי גירושין, אבל לטענתו מרשו מכחיש כי ירה בכוונה והסביר כי אירעה כאן תקלה טרגית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום רביעי בשעות בוקר הביאה המשטרה את החשוד ברצח אשתו במכוניתם ליד פתח תקווה להארכת מעצר. החשוד הכחיש שירה באשתו בכוונת מכוון. עו"ד אבי חימי, שמייצג את החשוד, מסר לתקשורת כי מרשו מצר צער רב על מותה הטרגי של אשתו. הוא מודה שבין בני הזוג היו חילוקו דעות והם היו בתהליכי גירושין, אבל לטענתו מרשו מכחיש כי ירה באשתו והסביר כי אירעה כאן תקלה טרגית שכללה פליטת כדור שהביאה לאסון.

עו"ד אבי חימי
תקלה טרגית. עו"ד אבי חימי

עו"ד חימי הוסיף כי הוא סומך על משטרת פתח תקווה שתפעל במקצועיות, תברר את האמת ותאמת את דברי מרשו.

אחיה של המנוחה סיפר היום כי אחותו התקדמה במסלול חייה בבנק, סיימה תואר ראשון ושני ועתידה היה לפניה. הוא מסר כי הם משפחה מלוכדת וחזקה ומאמינה. "אני מקווה שבמשך הזמן ילדיה ואנו נדע להתגבר על הכאב והפצע שנפער בנו אתמול", אמר האח.

לדברי האח, בני הזוג, המתגוררים בראש העין, הגיעו במכוניתם לפתח תקווה עם שתיים מבנותיהם, בנות ה-18 וה-14. שם הם הורידו את האחות בת ה-18, ואז התחילו בנסיעה חזרה לביתם עם האחות הצעירה. ואז אירע האסון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן