Skip to content

שוחרר לביתו הרב שהואשם במעשים מגונים בבנותיו

העוזר שוחרר למעצר בית בבית קרובים ובלבד שלא יהיה במגע כלשהו עם בנותיו ובתנאי שלא ישהה בסביבת קטינים אחרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט המחוזי  בירושלים שחרר הבוקר (שישי) למעצר בית את הרב, שנעצר בחשד למעשים מגונים בבנותיו בעת שהיו קטינות. הרב מכהן כעוזרו של רב בכיר וידוע.

הרב שוחרר לאחר שהתביעה ועו"ד נעם לרנר, סנגורו של הרב, הגיעו להסכמה בדבר חלופת מעצר בבית קרובים ובלבד שלא יהיו בו קטינות.  עו"ד מרינה רוזנפלד, מפרקליטות מחוז ירושלים,  התנתה את הסכמתה לשחרור בכך  כי "עד לקבלת התסקיר המשיב לא ייפגש עם בנותיו הקטינות (בנוסף למתלוננות), ולא תהיינה בסביבתו באותה חלופה שתקבע עד לקבלת התסקיר, וכן שלא תהיינה בסביבתו בחלופה קטינות אחרות".

סנגורו פנה לשופט ראובן שמיע והפציר: "יש לי התחננות שלא נמתין שהוא עדיין מאחורי סורג ובריח".  בעניין הבקשה לפרסום שמו של החשוד ביקש הסנגור להותיר על כנו את איסור ונימק: "לעניין איסור הפרסום, המדינה השכילה לעשות שהיא ציינה שיהא גם איסור פרסום לגבי עיסוק הנאשם. הסוהרים מזהירים אותו כמה פעמים ביום שהוא בסכנה פיזית מוחשית, למרות שעד אתמול הם לא ידעו מי הוא. הוא לא ישן כיוון שקיבל את כל האזהרות האלה. מדובר, באדם ללא עבר פלילי והוא בסכנה פיזית ממשית, סכנה של התמוטטות גם".

כנגד הרב הוגש ביום רביעי האחרון  כתב אישום לפיו הוא נאשם בתקיפה מינית ובביצוע מעשים מגונים בשלוש בנותיו. על פי כתב האישום, המעשים בוצעו בעת שהבנות היו נערות. הסיפור התפרסם בגלי צה"ל, ונחשף לאחר שבעלה של הבת הבכורה פנה למרכז לנפגעות תקיפה מינית ודיווח על המעשים. אנשי המרכז הם אלו שהגישו תלונה למשטרה, וזו פתחה בחקירה לפני כחודש. הנאשם נעצר לפני כעשרה ימים, וברביעי הוגש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום הליכים.

בית המשפט נענה והאריך את מעצרו כמבוקש. הוא הואשם לפי סעיפי עבירות מין במשפחה ופגיעה בפרטיות.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן