Skip to content

הובא למנוחות השוטר שנהרג אמש בקרית שמונה

בין קהל אבלים גדול, התייצבה גם צמרת המשטרה להצדיע לשוטר שלא ויתר וחתר למגע. "הוא גילה אומץ לב ונחישות כדי להגן על ביטחון האזרחים באזור בו הוא מופקד", ספד לו מפקד מחוז צפון, ניצב רוני עטייה. " האני היה שוטר מצטיין, ותיק ומנוסה, אשר גילה נחישות ודביקות במשימות", אמר המפכ"ל יוחנן דנינו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ניצב עטייה מבקר בבית משפחת טרודי (צילום: משטרת ישראל)
ניצב עטייה עם בני משפחת טרודי (צילום: משטרת ישראל)

רב סמל בכיר האני טרודי, שנהרג אמש בעת שניסה ללכוד פורצים על גג עסק באזור התעשיה בקרית שמונה, הובא היום (שני) אחר הצהריים למנוחות בכפר סמיע. טרודי נפל מגג המבנה אליו טיפס לאחר שהוזעק עם שוטרי סיור בשל חשד לפריצה למרכז מזון. הוא נפצע באורח אנוש ומת מפצעיו בבית החולים.

האני טרודי ז"ל, בן 40 במותו, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הוא התגורר בכפר סמיע ושירת כשוטר סיור בתחנת קריית שמונה במשך 20 שנה. עם היוודע דבר מותו, הגיע מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, לתחנת קריית שמונה ולזירת האירוע בה מצא השוטר את מותו, שם קיבל עדכון ממפקד התחנה וחיזק את ידי השוטרים. "משימת השוטרים הינה הגנה על ביטחונם האישי של אזרחי המדינה", אמר המפכ"ל, "זו  משימה קשה ומורכבת הכרוכה לעיתים בסיכון האישי של העוסקים בה. אני משתתף בצער משפחת טרודי. האני היה שוטר מצטיין, ותיק ומנוסה, אשר גילה נחישות ודביקות במשימות  אותם מילא".

לדברי רנ"צ דנינו, "מדובר באובדן גדול למשפחה ולמשטרת ישראל כולה. אנו מרכינים ראש ומוקירים את זכרו של רס"ב האני טרודי ז"ל. משטרת ישראל תמשיך לתמוך במשפחתו, הוריו, אשתו וילדיו". מפקד המחוז הצפוני, ניצב רוני עטייה, ראש אג"מ ניצב ניסים מור, וראש אמ"ש ניצב ירון בארי, ביקרו היום את משפחתו של האני טרודי. הם הביעו את תנחומיהם ונפגשו עם אשתו וילדיו של השוטר שנהרג.

לוויתו של האני טרודי (צילום: דוברות המשטרה)
הובא למנוחות בכפר סמיע (צילום: דוברות המשטרה)
צמרת המשטרה בלוויה. המפכ"ל דנינו וניצב עטייה (צילום: דוברות המשטרה)
צמרת המשטרה בלוויה. המפכ"ל דנינו וניצב עטייה (צילום: דוברות המשטרה)

"זוהי שעה קשה למשפחה, למחוז הצפוני ולמשטרת ישראל", אמר ניצב עטייה, "רס"ב טרודי גילה אומץ לב ונחישות כדי להגן על ביטחון האזרחים באזור בו הוא מופקד.  אנו נמצאים כאן כדי לחזק את המשפחה. האני עשה את כל תפקידיו בהצטיינות, בתעוזה ובמקוריות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן