Skip to content

מת מפצעיו הנער שהתהפך עם ה"באגי" ביבנה

דקות ספורות לפני שנפטר הנער שנפצע במהלך צילומים לקליפ, קרא אביו לציבור להתפלל להחלמתו כי מצבו החמיר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כשבוע לאחר שהתהפך ברכב ה"באגי" בדיונות יבנה במהלך צילומי קליפ לבר מצווה ונפצע אנושות, נפטר היום נהוראי דנינו בן ה-13 בבית החולים תל השומר בתל אביב, שם אושפז בימים האחרונים. כעשר דקות לפני מותו, עלה אביו של דנינו לשידור ברשת ב' , סיפר כי מצב בנו החמיר מאוד וקרא לעם ישראל להתפלל להחלמתו.

צילום מתוך דף הפייסבוק של נהוראי דנינו ז"ל

דנינו, שהתהפך בחולות באזור יבנה, פונה בבהילות במסוק מאצטדיון הכדורגל העירוני במקום לבית החולים תל השומר. במקום התאונה נכחו עשרות עדים, כולל בני משפחתו של הנער וכן צלם שהפיק את סרטון הבר מצווה.

לבית משפט השלום הובא להארכת מעצר ציון אלפסי (20), שלדבריו מסר את כלי הרכב שהיה מעורב בתאונה לאביו של הנער, וכלל לא נהג בו. אלפסי חשוד כי נמלט מזירת התאונה, ולפיכך מייחסים לו גרימת חבלה ברשלנות, השמדת ראיות, שיבוש הליכי משפט, קשירת קשר לביצוע עוון ונהיגה פוחזת ברכב.

במהלך הדיון בבית המשפט התברר כי אלפסי שטף את רכב הבאגי אחרי התאונה. אלפסי שנלקח לתשאול, בחר בשלב הזה בזכות השתיקה. לעניין שטיפת הבאגי, אמר עורך דינו של החשוד אמר כי מדובר בהליך שגרתי של ניקיון הכלי לאחר השימוש בו ולפני החזרתו לבעליו. בית המשפט התרשם אחרת וקבע כי שתיקתו של החשוד בחקירה והפעולה המידית של שטיפת הטרקטורון לא מראים על אי-כוונת שיבוש הליכי חקירה, והוא נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו בשישה ימים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן