Skip to content

אשקלון: מאבטח חשוד ברצח המטפלת של אמו

החשוד ברצח הוא מאבטח המחזיק אקדח ברישיון. המניע למעשה עדיין לא ברור. זו הפעם השלישית החודש שמאבטח משתמש בנשקו להרג אישה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עובדת זרה ממולדובה, אישה כבת 45, נמצאה הלילה (חמישי) ללא רוח חיים בדירה בה עבדה ברחוב סיני 6 באשקלון. על גופת האישה נמצאו סימני ירי ונראה שנרצחה. גבר כבן 50, מאבטח במקצועו, התקשר אמש למוקד 100 והודיע כי ירה במטפלת של אמו, עובדת זרה. צוות מד"א ממרחב לכיש שהוזעק למקום קבע את מותה.

סנ"צ בובליל (צילום מסך)
סנ"צ בובליל בזירת הרצח (צילום מסך)

כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה ועצרו את החשוד. בנוסף, נתפס ברשותו האקדח שעל פי החשד שימש לרצח. הבוקר יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון.

בשעה 22:31 התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה מאדם שטען כי ירה למוות באשה. מאוחר יותר התברר כי המתקשר, מאבטח המחזיק באקדח ברישיון, הוא זה שירה וכי האשה שנורתה הייתה המטפלת של אמו ובדירה התגוררו האם הקשישה, המטפלת, החשוד בירי ואשתו.

מפקד תחנת משטרת אשקלון, סגן ניצב חיים בובליל, אמר כי החשוד נעצר כשהאקדח בידו. השוטרים לקחו ממנו את האקדח ועצרו אותו. האקדחו נלקח לבדיקה בליסטית. לדברי בובליל, המניע למעשה לא ידוע עדיין. המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות הרצח. זו הפעם השלישית החודש שמאבטח משתמש בנשקו להרג אישה.

זירת הרצח (צילום מסך)
זירת הרצח (צילום מסך)

מוקדם יותר הובא להארכת מעצר מאבטח (52), תושב ראש העין, שחשוד כי ירה באשתו בת ה-43 בעת שנסעו במכוניתם עם בתם בת ה-14. פרקליטו של החשוד, עורך הדין אבי חימי, חזר היום בדיון על גרסת החשוד, לפיה הכדורים נפלטו מאקדחו ואין מדובר ברצח. חימי אמר כי למרשו "יש אינטרס שהחקירה תבוצע בשקדנות וביעילות ושייבדקו כל אפיקי החקירה, כי הוא עומד על גרסתו שמדובר בתאונה בנשק, גם אם יש קושי להסביר כיצד נפלטו שני כדורים. לא כל מה שקשה להסביר הוא שקר".

חימי הוסיף כי החשוד משתף פעולה וימשיך לשתף פעולה. עם זאת, הוא לא הצליח להסביר לבית המשפט כיצד הבעל ירה באשתו פעמיים בשוגג. כמו כן, למרות עדותה של הבת, הוסיף העו"ד לטעון כי היא לא הייתה ברכב בעת הירי. נציג המשטרה, דניאל שריקי, טען בדיון כי מהראיות והעדויות שנאספו עד כה, הכוללות את  עדות הבת, מתבסס חשד סביר שאכן מדובר ברצח. עוד עלה  מהדיון כי  תוצאות בדיקות המעבדה טרם הגיעו לידי החוקרים  וכי טרם נחקרו כל בני משפחתו של הבעל.

בית משפט השלום בפתח תקווה נענה לבקשת המשטרה והאריך את מעצר החשוד בשמונה ימים. עו"ד חימי אמר לתקשורת בתום הדיון על לקוחו: "הוא אהב מאוד את אשתו ומעולם לא התכוון לרצוח אותה. מדובר באירוע מצער".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן