Skip to content

מעסה שאנס אישה במלון יערות הכרמל נשלח למאסר

הנאשם ניצל את האינטימיות של חדר הטיפולים הסגור, כשהמתלוננת חשופה וחסרת אונים. בנוסף לעונש המאסר הטיל עליו בית המשפט לפצותה במאה אלף שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שש שנות מאסר, שנתיים מאסר על תנאי ופיצוי כספי בסך מאה אלף שקלים, גזר היום (רביעי) הרכב שופטי ביהמ"ש המחוזי בחיפה בראשות אב בית הדין יוסף אלרון, והשופטים עודד גרשון ואברהם אליקים. סמיון רייטבורג (38), מעסה שעבד בספא במלון "יערות הכרמל" עד לפני כשנתיים, הורשע בעבירות מין חמורות (אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים) אותן ביצע במתלוננת בעת שהייתה בטיפול עיסוי בספא שבמלון. הנאנסת היא תיירת מארצות הברית, שהתארחה במלון יחד עם בעלה.

הפרת אמון (צילום אילוסטרציה : thomas wanhoff, ויקימדיה)
הפרת אמון (צילום אילוסטרציה : thomas wanhoff, ויקימדיה)

הנאשם ביצע את העבירות לאחר שנעל את דלת חדר הטיפולים. הוא ניצל את האינטימיות של חדר הטיפולים הסגור, כשהמתלוננת חשופה וחסרת אונים. הרכב השופטים ציין כי המתלוננת בטחה בנאשם שיעניק לה טיפול עיסוי מקצועי כמקובל בספא של בית המלון המכובד בו שהו בני הזוג, ואילו הוא ניצל את תפקידו וביצע בה מעשים מיניים תוך הפרת האמון שנתנה בו כמטפל מקצועי ותוך פגיעה חמורה בגופה ובכבודה.

עוד הבהירו שופטי ההרכב, כי אין ספק שהנאשם הבין הבן היטב כי בעשותו את המעשים האמורים הוא עושה מעשים פסולים תוך ניצול תפקידו ומעמדו וכי במעשיו האמורים פגע בגופה ובנפשה של המתלוננת. השופטים הבהירו כי על פי מדיניות הענישה הנוהגת, ולאחר שקילת חומרת מעשי העבירה והנזק שנגרם למתלוננת בגין מעשי הנאשם מצד אחד, ואת העובדה שמעשיו לא לוו באלימות מצד אחר, הרי שמתחם העונש ההולם בנסיבותיו הספציפיות של תיק זה הוא בין 5 ל-13 שנות מאסר בפועל. גילו של הנאשם והעובדה שהוא נעדר עבר פלילי נלקחו בחשבון לקולת העונש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן