Skip to content

אנס חיילת בבסיס השייטת

כתב אישום, שהוגש ביום ב' בבית הדין הצבאי בחיפה, חשף מקרה של אלימות מתמשכת של איש מילואים בחיילת לפני כשמונה חודשים. הנגד שמשרת בבסיס השייטת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום, שהוגש ביום ב' בבית הדין הצבאי בחיפה, חשף מקרה של אלימות מתמשכת של איש מילואים בחיילת לפני כשמונה חודשים. הנגד שירת בבסיס הקומנדו הימי והוא כופר באשמה

מאת אליק מאור

כתב האישום מגולל מסכת קשה של מעשה אינוס, שאירע בשעות ערב בבסיס של הקומנדו הימי לפני כשמונה חודשים. על פי כתב האישום, הנאשם, חייל מילואים שזומן ליחידה, אחז בידי החיילת וניסה למשוך אותה לעבר חדרו. החיילת התנגדה והנאשם לא פסק, הטיח בה משפטים בעלי תוכן מיני בוטה, החזיק בכתפיה בכוח ותקף אותה. החיילת סטרה לו וניסתה להימלט, אך למרות התנגדותה העזה הצליח רס"ר המילואים לגרור אותה לתוך חדרו. החיילת בכתה וניסתה להימלט אך כשלה ונפלה ארצה ואז הוא הצליח לאנוס אותה.

על פי כתב האישום, עם סיום המעשה הזהיר הנאשם את החיילת, כי "כי לא יהיה לך טוב אם תדברי על זה". הנגד הואשם באינוס ובמעשה בלתי הולם לדרגתו ומעמדו בצבא, וכן בניסיון הדחה בחקירה, מאחר שאיים על החיילת לאחר מכן והזהיר אותה שלא תדבר על האינוס.

עו"ד חי הבר, סניגורו של הנאשם, כפר באשמה וטען כי אין ראייה חיצונית ולו אחת, הקושרת את הנאשם למקרה. לטענתו, זוהי מילה של החיילת מול מילת החייל. "זהו ביזיון אחד גדול," אמר עו"ד הבר, "בכתב האישום אין ולו ראייה אחת שתומכת בתמונה". עוד טען הסניגור, כי באיכון הטלפון הסלולארי של החיל המואשם באונס נמצא ששהה במקום אחר בעת המעשה המיוחס לו וכי אין שום איזכור למעשה בפלטי הטלפון לשיחות שהתקיימו לטענת החיילת.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן