Skip to content

אב ובתו נפצעו מנשיכת כלב פיטבול

המקרה התרחש בחוף הים באשדוד. שוטרים שהגיעו למקום גבו עדות מהאב שננשך והתברר כי הכלב נשך את כלבתו ובמהלך חילוץ הכלבה ממלתעותיו ננשכו הוא ובתו. צוות מד"א שהגיע למקום טיפל בנפגעים והם הועברו להמשך טיפול לתל השומר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום שבת בשעה 13:00 התקבל דיווח במשטרת אשדוד על אב ובתו שננשכו ונפגעו באורח קל על ידי כלב מסוג פיטבול. המקרה התרחש בחוף הים באשדוד. צוות מד"א שהגיע למקום טיפל בנפגעים והם הועברו להמשך טיפול לבית חולים תל השומר.

שוטרים שהגיעו למקום גבו עדות מהאב שננשך והתברר כי כלב הפיטבול נשך את כלבתו ובמהלך חילוץ הכלבה ממלתעותיו של הפיטבול ננשכו הוא ובתו.

פיטבול (צילום: HorraxC, ויקימדיה)
פיטבול טרייר (צילום: HorraxC, ויקימדיה)

בשעות הערב איתרה המשטרה את בעל הכלב, תושב העיר בשנות השלושים לחייו. הכלב עצמו לא היה אתו. האיש נעצר ומחר יובא לבית משפט השלום באשקלון להארכת מעצרו.

בשנת 2002 נחקק בישראל חוק להסדרת הפיקוח על כלבים, שקובע שהפיטבול טרייר, ביחד עם שבעה גזעי כלבים נוספים, הוא כלב מסוכן, שחלה שורה של הגבלות על החזקתו בישראל. בין ההגבלות העיקריות: חובת סירוס (עיקור בנקבות) ואיסור סחר בין אנשים. בעקבות ריבוי אירועי התקיפה לאחרונה על ידי כלבים מסוג פיטבול ביקשנו תגובה של מגדל כלבים מקצועי: "כלבי הפיטבול הם אמיצים, חזקים ונאמנים לבעליהם. יש להם יכולת סבל עצומה והם ילחמו באויבי בעליהם עד מוות. צורת גידולם מאוד חשובה בעיצוב אישיותו של כלב הפיטבול. יש לתת לכלב הזדמנות להוציא אנרגיה כדי למנוע תוקפנות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן