Skip to content

37 צוותי כיבוי פועלים בשריפת ענק בלוד

השריפה פרצה הערב במפעל "קרגל" לייצור קרטון באזור התעשייה בעיר. אין לכודים במפעל ואין נפגעים למעט חמישה כבאים שנפגעו קל משאיפת עשן. מכבי האש פועלים להשיג שליטה על האש ומונעים התפשטות למבנים סמוכים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שריפה גדולה פרצה הערב (שישי) במפעל "קרגל" שברחוב המלאכה באזור התעשייה הצפוני בלוד. 37 צוותי כיבוי והצלה פועלים כדי להשיג שליטה על האש. על פי שירותי הכבאות אין לכודים בתוך המפעל וחמישה כבאים נפגעו קל משאיפת עשן במהלך פעולות הכיבוי.  כמו כן, מספר דיירים המתגוררים בבניינים סמוכים פונו מבתיהם.

(צילום: דוברות כיבוי והצלה מרכז)
השריפה במפעל "קרגל" (צילום: דוברות כיבוי והצלה מרכז)

דובר מחוז מרכז, רשף-משנה גיא מנשרוב, מסר כי "מדובר בשריפה במפעל לייצור קרטונים כשהאש פרצה במשטח האחסון של המפעל".  לדבריו, הוזנקו למקום צוותים רבים של המחוז וצוות אחד של רשות שדות התעופה שמסייע במאמצי הכיבוי. נכון לעכשיו עדיין לא הושגה שליטה מליאה באש ומכבי האש  פועלים למניעת התפשטותה למבנים סמוכים".

זו השריפה הגדולה השנייה שהתפתחה השבוע.  ביום שני השבוע, למחרת  ל"ג בעומר, פרצה דליקה גדולה סמוך לגדרות בסיס מתקן אדם ומכבי האש נזקקו ל-13 צוותי כיבוי כדי להשיג שליטה על האש. מחשש שהאש תתפשט לתוך הבסיס הוחלט לפנות את חלקו הדרומי של הבסיס מחייליו ולהעבירם למקומות מוגנים. ארבעה חיילים נפגעו קלות כתוצאה משאיפת עשן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן