Skip to content

FedEx ישראל משיקה שירות בלדרות היברידית

החברה משיקה שירות חדשני עבור משלוחים הדורשים בקרת טמפרטורה (Temperature Controlled Services), החל מאיסוף ועד המסירה הסופית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שרות הבלדרות ההיברידי משלב את יכולות קבוצת פליינג קרגו החל מאיסוף במשאיות מבוקרות טמפרטורה, הכנת האריזה בהתאם לתנאי הטמפרטורה הצפויים וזמן ההעברה הצפוי של המשלוח, אריזה בחצרי הלקוח על ידי צוות מיומן, הטסה באמצעות הטסה מותאמת ברשת הטיסות העניפה של FedEx ובמסירה סופית של בלדרים ייעודיים, לא רק לדלת הלקוח, אלא גם מסירה אישית, קריאת רשם טמפרטורה, הדפסת נתוני בקרת הטמפרטורה, והחזרת רשם הטמפרטורה חזרה לשולח.

מטוס FedEx. בקרת טמפרטורה בטיסה. צילום: ויקיפדיה
מטוס FedEx. בקרת טמפרטורה בטיסה. צילום: ויקיפדיה

 

התאמה לכל לקוח

השירות החדש מאפשר התאמה מדויקת לכל לקוח ובהתאם לדרישות הטמפרטורה של תכולת המשלוח. השירות מתבצע על ידי שילוב יכולות, ידע וניסיון של כלל חברות קבוצת פליינג קרגו.
ההשקה התקיימה באירוע חגיגי עבור לקוחות החברה שהתקיים במרכז הכנסים "Avenue" בהשתתפות כ-150 לקוחות מתחומי מדעי החיים, פרמצבטיקה וביוטכנולוגיה ואשר כלל, בין היתר, הרצאות מקצועיות של נשיאה העולמי של חברת C-Safe ומנכ"ל חברת GreenBox THermoSafe – באירופה.

 

בתמונה (מימין לשמאל): עובדי פדקס - דני מז'ן, ניצן הדר, ענבר זיסמן, רוזה קופלר, רון מלניק באירוע של החברה באווניו באיירפורט סיטי. צילום: ניר ורדי
בתמונה (מימין לשמאל): עובדי פדקס - דני מז'ן, ניצן הדר, ענבר זיסמן, רוזה קופלר, רון מלניק באירוע של החברה באווניו באיירפורט סיטי. צילום: ניר ורדי

 

נשיא C-Safe, בריאן קור, דיבר על מגמות והתפתחות שוק התרופות והביו-טק בעולם וכן על הדרישות המחמירות של הרגולציה בדגש על GDP ((Good Distribution Practice.
בהרצאתו של רון מלניק – מנהל תחום בקרת הטמפרטורה, הודגשו האתגרים בשרשרת בקרת טמפרטורה והתאמתם לעולם ה-GDP, החל מהבנת הצורך, האתגרים בתהליך ופתרונות מותאמים לצורכי האיכות וה-GDP.

פתרונות מגוונים

משאית FedEx. מגוון פתרונות עד המסירה ללקוח. צילום: ויקיפדיה
משאית FedEx. מגוון פתרונות עד המסירה ללקוח. צילום: ויקיפדיה

כיום מציעה FedEx Express ישראל את מגוון הפתרונות הרחב ביותר בישראל בתחום "שילוח מבוקר טמפרטורה", זאת באמצעות פתרונות פאסיביים ואקטיביים מהמתקדמים ביותר בארץ ובעולם ובכלל בעבור משלוחי יצוא ויבוא מכל נקודה בעולם.

הפתרונות מפותחים ומנוהלים על ידי צוות ייעודי ומקצועי אשר מלווה את המשלוח החל משלב הבנת הצורך, בחירת הפתרון ועד מסירתו ללקוח. הקו המנחה הוא שמירה, בקרה וניטור של הטמפרטורה הנדרשת, יחד עם עמידה באתגרים הלוגיסטיים החלים על סוג שילוח זה.

FedEx Express ישראל מספקת פתרונות שילוח מלאים (כולל אספקת מארזים ורשמי טמפרטורה) וניהול הלוגיסטיקה של ניסויים קליניים בטווחי הטמפרטורה הבאים: 15-25° CRT, Refrigerate 2-8°, (-20°) Frozenללא קרח יבש, (-80°) Deep Frozen באמצעות קרח יבש, (-196°) Dry Shipper CryoPort.

הפתרונות כוללים ניהול ניסויים קליניים בעולם, מותאמים אישית לכל לקוח ולכל משלוח, על מנת לספק את הפתרון היעיל והמשתלם ביותר ללקוח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן