Skip to content

הוארך מעצרו של חשוד ברצח אנה כץ בבאר שבע

בתחילת החקירה נחשדו במעשה הרצח בנה ובתה של אנה כץ שהתגוררו לידה. לאחר חקירה מאומצת של יחידת תשאול ימ"ר נגב נעצר חשוד במעשה, מיכאל סורקין בן 57, תושב העיר, שהכיר את האישה היכרות מוקדמת ואף סייע לה להביא מוצרים שקנתה במרכול השכונתי לביתה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היום (רביעי) הותר לפרסום, כי מיכאל סורקין בן 57, תושב העיר, הוא החשוד בביצוע הרצח של אנה כץ בת 74, תושבת באר שבע, שהתרחש לפני כארבעים יום. במהלך תקופה זו נחקרו מאות חשודים. כץ נרצחה בתחילת חודש אפריל בביתה בצורה אכזרית וגרונה שוסף בסכין.

בתחילת החקירה נחשדו במעשה ונחקרו בנה ובתה שגרים ליד המנוחה. לאחר חקירה ארוכה ומאומצת של יחידת תשאול ימ"ר נגב, נעצר חשוד במעשה שהכיר את המנוחה היכרות מוקדמת ואף סייע לה להביא מוצרים שקנתה במרכול השכונתי לביתה.

רפ"ק ערן כהן, ראש מחלקת תשאול, סיפר למגפון: "היה לנו קושי בפיענוח הרצח. מצאנו זירת אירוע נקייה לגמרי. כלומר, לא היה אי סדר בדירה ולא סימנים של שוד. היה לנו קושי במציאת מניע למעשה וזה הפך את התיק לקשה עוד יותר. בנוסף דובר על אשה קשישה וערירית. למעט בתה וחתנה אין לה שום חבר או מכר או בין משפחה ואנחנו לא הצלחנו להבין למי יש מניע לבצע רצח כל כך אכזרי. אחרי חקירה סיזיפית ומאומצת.,תשאול של מאות אנשים, שכנים ועובדים באיזור, הייתה פריצת דרך והצלחנו לאתר את החשוד. התברר שמספר חודשים לפני האירוע הוא ליווה את הקשישה מהסופר הביתה ועזר לה לסחוב סלים. בנוסף, אותו חשוד גם עבד עם בתה של המנוחה. לאחר חקירה החשוד נשבר וקשר את עצמו לרצח".

באותו היום הגיע החשוד, המתגורר סמוך לביתה של הנרצחת, ראה אותה בחצר הבית וביקש ממנה להכנס לשתות מים. זמן קצר מאוחר יותר פרץ בין השניים ויכוח קולני. בחקירתו טען סורקין, כי הנרצחת איימה עליו שיעזוב את הבית ואם לא – היא תתקשר לאשתו ותודיע לה שהוא מנסה לאנוס אותה. בתגובה הוא ניגש למטבח נטל סכין ורצח אותה.

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום את מעצרו בשבעה ימים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן