Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר – פריז בתל אביב

איפה הופיע שלום חנוך, מתי פריז 'תגיע' לתל אביב, מי השיק מכונת קפה ביתית חדשה, ואת מי הפתיעה שרת הבריאות, יעל גרמן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תורמים לשיבא

עופרה רייף שמלצר, אסתי גינזבורג, רות שטרית, ורד ואילן גרינבוים
עופרה רייף שמלצר, אסתי גינזבורג, רות שטרית, ורד ואילן גרינבוים

פרופ' זאב רוטשטיין, מנהל המרכז הרפואי שיבא תל השומר, ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת הידידים וגליה מאור, יו"ר אגודת הידידים, אירחו את ערב הגאלה השנתי של המרכז. הכנסות הערב, בסך כשלושה מיליון שקלים, נועדו לבנייתו מחדש של חדר המיון, כדי שיאפשר ליותר חולים לקבל טיפול בסביבה מרווחת ומכבדת. משה ברון הפיק את האירוע, שכלל קוקטייל וארוחת ערב של קייטרינג "מגי ותולי", הופעה של שלום חנוך, לאה שבת ושלמה בראבא, וגם סרט שהפיק, כמו בכל שנה, יורם אלטמן, מבעלי גראויטי. בין התורמים: ח"כ מאיר שטרית ואשתו הפרסומאית רות שטרית; השר יעקב פרי ואשתו אסנת; אילן גרינבוים, מנכ"ל נוקיה שבא לפרגן לאשתו, ורד; ישראל רייף ואשתו עופרה רייף שמלצר; שרון ומודי כידון ועוד.

כולנו צרפתים

מוטי רייף, ודי ג'יי מרסלו בלון
מוטי רייף, ודי ג'יי מרסלו בלון

בסוף החודש נוכל להרגיש בתל אביב קצת כמו בפריז. זה יקרה באירוע היופי השנתי "ביוטי סיטי" של סופר-פארם, שישתף פעולה עם שנקר בתערוכה ושמה "ממארי אנטואנט להוט קוטור" ובתצוגת האופנה "הומאז' לשמלה הקטנה השחורה", בה יוצגו שמלות שעיצבו סטודנטים ממגמת עיצוב אופנה בשנקר. מפיק מוטי רייף. באירוע ההכרזה על הפרוייקט, שמתקיים זו השנה השביעית,  סיפר עופר לוי, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם, כי ביתן  1 שבגני התערוכה, יהפוך לדמי פריז, עם כל הסמלים המוכרים והאהובים: מגדל אייפל, שער הניצחון, נוטרדאם ועוד. בתי הקפה יהיו באווירה פריזאית, עם ציירים, זמרים ותיבת נגינה. לאה פרץ, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, אמרה שבתצוגה ובתערוכה ייווצר רצף מרתק בין דגמים היסטוריים מדויקים לבין פרשנויות יצירתיות ורבות מעוף.

כמו בבית קפה

יונה פוגל, מנכ"ל פז ויורם אייל, סמנכ"ל חטיבת הקמעונאות
יונה פוגל, מנכ"ל פז ויורם אייל, סמנכ"ל חטיבת הקמעונאות

ברשת חנויות הנוחות ילו, שמכרה למעלה מ-13 מיליון כוסות קפה בשנה, חשבו שגם בבית מגיע לאנשים ליהנות מקפה טוב, והשיקו את Lavazza Favola Cappuccino, הדור הבא של מכונות הקפה הביתיות. יונה פוגל, מנכ"ל פז, ויורם אייל, סמנכ"ל חטיבת הקמעונאות בפז, ספרו כי למכונה מקציף חלב אינטגרלי המקציף חלב סמיך בלחיצת כפתור, כמו בבית קפה. המכונות החדשות מאפשרות לחובבי הקפה להפגין כישורי הכנת קפה כמו בריסטה מקצועי, והן ישווקו בלעדית בכל סניפי רשת ילו.

זמן יוון

חברת גריקטיים, מזירות התוכן והעסקים המובילות בענף הסטארטאפים והמשקיעים, השיקה את המיתוג החדש והפעילות הבינ"ל, במסגרתה ישולבו תכנים שלה בעיתונות הטכנולוגית המובילה בעולם. כ-300 משקיעים פרטיים, נציגי קרנות, סטארטאפיסטים ויזמים, חלקם כבר אחרי האקזיט הראשון שלהם, באו לפרגן. יניב פלדמן, יוצא מיקרוסופט ומורן בר, ששולבה לאחרונה ברשימת 100 הנשים המשפיעות על הטכנולוגיה בעולם, שניהם בוגרי יחידת ממר"מ, הקימו את החברה לפני כארבע שנים. בשנה שעברה צרפו כשותף את אילן שילוח, מבעלי חברת ההשקעות The Time, ומאז הם מעמיקים את פעילותם בענף הסטארטאפים הישראלי עם בלוג תוכן ייעודי, אירועים ייחודיים לתעשייה והקמת חממת תמיכה לסטארטאפים בשלבי הפעילות הראשונים שלהם. באורחים: איריס שור, שעשתה אקזיט של 26 מיליון דולר בגיל 28, ממכירת Plan Platform; ירון קרני, משקיע ונציג קבוצת האנג'לים Tel Aviv Angels, שמכרה סטארטראפים, אחד מהם לענקית האינטרנט גוגל; ועמית גילון, דור שני למשקיעים בארץ, בנו של זוהר גילון, מהאנג'לים הפעילים והמצליחים ביותר בתעשייה.

גרמן מפתיעה

יעל גרמן, יצחק ברלוביץ
יעל גרמן, יצחק ברלוביץ

שרת הבריאות, יעל גרמן,  ערכה ביקור פתע במרכז הרפואי וולפסון. אירחו אותה: מנהל המרכז, ד"ר יצחק ברלוביץ, ומנהלת הסיעוד, לידיה ריחני. ברלוביץ אמר שאילו המרכז הרפואי וולפסון היה מקבל תשלום מלא מקופות החולים, ללא מתן הנחות, לא היה צורך בכך שמשרד הבריאות יעניק סבסוד עבור שירותיו. הוא גם ציין שחדר המיון שלהם קטן ונדרשת עבודת הרחבה והוספת עמדות, וכי במהלך שלושת החודשים הקרובים חדר המיון יעבור תהליך של מחשוב.

צו השעה

אבי שיטרית, אלי להב, אריק בירנבאום וחגית להב (צילום: דודו גרינשפן)
אבי שיטרית, אלי להב, אריק בירנבאום וחגית להב (צילום: דודו גרינשפן)

איש העסקים אלי להב, שפתח  לאחרונה את הגרנד קניון בבאר שבע, החליט לפצות את אשתו חגית על שעות היעדרות במהלך בניית הקניון. הוא הזמין אותה לפתיחת סניף רשת אימפרס, משווקת תכשיטי יוקרה, ורכש לה במתנה שעון זהב משובץ יהלומים של אומגה.

למען אחת מתשע

עמותת 'אחת מתשע' תקיים ב-20-21 ביוני, זו השנה הרביעית גראז' סייל. ביריד יימכרו בגדי מעצבים ואקססוריז, צעצועים ופריטי יד שנייה – כלי בית, ספרים, תיקים, תכשיטים ועוד. באירוע ניתן יהיה לרכוש בגדים ואביזרים שתרמו מיטב המעצבים במחירים שווים לכל נפש. כל ההכנסות מהמכירה מוקדשות לתוכנית 'לצידך' – ליווי אישי לנשים המתמודדות עם סרטן השד על ידי מתנדבות שהחלימו.  השנה, במסגרת שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין העמותה ומכללת סמינר הקיבוצים, יימכרו באירוע צעיפים שעוצבו ונעשו בעבודת יד על ידי סטודנטים במחלקה לעיצוב של מכללת סמינר הקיבוצים, במיוחד עבור היריד שיתקיים בהאנגר 11, בנמל תל אביב.

עובר ושב

  • רויטל אינדיק (38), מונתה למנהלת פורום עיצוב של חברת פלורליס, המתמחה בעיצוב והלבשת הבית. תהיה אחראית על הובלת הידע המקצועי בתחומי העיצוב מול התקשורת ושותפה להתוויה ויישום של אסטרטגיית הפעולה של פלורליס אל מול מעצבי פנים, מלבישי בתים ודקורטורים.
  • פרופ' יעקב (קובי) מצר, מונה לנשיא האוניברסיטה הפתוחה, ויחליף בתפקיד את פרופ' חגית מסר ירון. מצר הוא פרופסור לכלכלה באוניברסיטה העברית, שהצטרף לסגל האוניברסיטה ב- 1972, כשסיים את לימודי הדוקטורט בכלכלה באוניברסיטת שיקאגו.
  • יקבי בנימינה הכריזו על שורת מינויים חדשים, במסגרת הרה- ארגון שעוברת הקבוצה, השייכת ל"חצי חינם.": הדס צ'סקלה מור (40) – מונתה לתפקיד מנהלת השיווק של היקב, ותחליף בתפקידה את דפי ברזני. היא בוגרת לימודי ביוכימיה ומדעי המזון מהאוניברסיטה העברית, ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"ל השיווק של פריניר- מפעל לעיבוד תוצרת חקלאית, יפתח פרץ (39) – מונה לתפקיד יינן ביקבי בנימינה, ויחליף בתפקידו את אסף פז. פרץ בוגר לימודי כרמים וייננות מטעם הפקולטה לחקלאות של מילאנו באיטליה, ובתפקידו האחרון שימש כיינן הראשי של יקב זיכרון יעקב, השייך ליקבי כרמל.  פרץ גם שימש לאורך השנים כיועץ חיצוני ליקבים, וכמנהל המקצועי של קורס 'ניהול יקבי בוטיק' מטעם מט"י גליל מערבי.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן