Skip to content

ברברה סטרייסנד הגשימה משאלת לב ל-20 ילדים חולים

סטרייסנד, ביחד עם נשיא המדינה שמעון פרס, פגשה עשרים מילדי עמותת "Make-A-wish ", ארגון המגשים משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים. "אנצור את המפגש הזה כל חיי", אמרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אנצור את המפגש הזה כל חיי". כך אמרה הזמרת ברברה סטרייסנד, לאחר שהיא ונשיא המדינה שמעון פרס, נפגשו עם קבוצת ילדים החולים במחלות קשות, והגשימו את משאלותיהם.

במפגש, שהתקיים היום בבית הנשיא, השתתפו 20 מילדי עמותת "Make-A-wish ", ארגון המגשים משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים. המפגש התקיים ביוזמת בית הנשיא, לאחר שלפני 10 ימים הגיע ללשכת הנשיא מכתב מילדי העמותה, ובו ביקשו הילדים מצוות בית-הנשיא להגשים להם משאלת לב- לפגוש את הנשיא פרס ולברכו ליום-הולדתו, ולפגוש גם את הזמרת הבינלאומית ברברה סטרייסנד.

צילום קבוצתי עם גברת (צילום: מארק ניימן/לע"מ)
צילום קבוצתי עם גברת (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

מנכ"לית בית הנשיא, אפרת דובדבני,  הרימה מיד את הכפפה, יצרה קשר עם העמותה והודיעה להם כי בית הנשיא ישמח לארחם ולהגשים את חלומם.

במהלך המפגש ברכו הילדים את ברברה והנשיא, שרו עימם שירים ואף העניקו להם מתנות מהעמותה. הנשיא פרס פנה לילדים ואמר: "אתם ילדים נפלאים. בעיניי ברברה ובעיניי אתם גיבורים אמיתיים, גיבורי ישראל, שנלחמים לחיות ולהתפלל".

רפאל אוגיון, ילד בן 19 מכפר תבור, החולה במחלת ניוון שרירים נדירה פנה אל הנשיא ואל סטרייסנד ואמר: "אני מאוד מתרגש להיות כאן באותו החדר יחד עם שניכם. הנשיא פרס, אתה נותן לי כוח להילחם במחלה שלי עם האופטימיות והתקווה שאתה משדר.  ברברה, השירים שלך מרגשים אותי מאוד בכל פעם. לפגוש את שניכם הייתה משאלתי, והיום הגשמתם לי אותה. תודה לכם. אתם נותנים לי את הכוח לחיות".

בארבע עיניים: הנשיא פרס וברברה סטרייסנד (צילום: מארק ניימן/לע"מ)
בארבע עיניים: הנשיא פרס וברברה סטרייסנד (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

לאחר מכן עלתה הילדה קורל  בת ה-16 אשר חולה בסוג נדיר של מחלת הסרטן ואף איבדה אחת מרגליה בשל כך, והפתיעה את סטרייסנד כששרה את שירה People , דבר שריגש את סטרייסנד ואת היושבים בחדר עד דמעות. "זה היה ביצוע כל כך יפה, ריגשת אותי מאוד" אמרה סטרייסנד בגרון חנוק.

בתום השיר העניקו הילדים לסטרייסנד את מחרוזת העמותה המיוחדת שעליה מוטבעות המילים: "תקווה כוח, ושמחה". סטרייסנד שהופתעה מאוד מהמתנה ומביצוע השיר שלה , פנתה אל הילדים ואמרה בחיוך גדול: " אנצור את המפגש הזה כל חיי, ישנה עוצמה אדירה בחדר הזה ובמפגש אתכם הילדים. כשאשיר מחר את השיר "אבינו מלכנו" לנשיא פרס ביום הולדתו אני אקדיש אותו בליבי לכולכם. אני מלאת תקווה בשבילכם, בשביל מדינת ישראל ובשביל העולם כולו". הנשיא פרס פנה אל הילדים וחלק עימם את תחושותיו בנוגע לשירתה של סטרייסנד: " כל פעם מחדש כאשר אני שומע את ברברה שרה את השיר "אבינו מלכנו"  עולות בעייני דמעות. לאישה הזו יש קול שמימי ומרגש שחודר ללב. יש בו מיזוג נדיר של תפילה כנה ומוסיקה מרוממת נפש".

בטרם יצאו למפגש המרגש עם הילדים, קיימו הנשיא פרס וסטרייסנד פגישה אישית בלשכתו של הנשיא. הנשיא, שקיבל את סטרייסנד בחיבוק חם, אמר:" את נראית נפלא ברברה, קיבלת מתת-אל, קולך החודר לנשמה וללבבות. בשירים שלך אין שנאה, אין כעס, יש רק תפילה ואהבה". סטרייסנד הודתה לנשיא על המחמאות וסיפרה לו על ההתרגשות האוחזת בה לקראת הופעתה בישראל:" זה לא ייאמן שבגילך נבחרת לכהן כנשיא מדינת ישראל. אני נרגשת מאוד לבקר בישראל ומצפה בקוצר רוח לשיר בפני הקהל כאן. מסקרן אותי כיצד תהיה החוויה הזו, לשיר בישראל בפני קהל ישראלי". סטרייסנד פנתה לנשיא בשנית ואמרה בנימה אישית וכנה: "אנחנו ידידים מזה שנים, ומבחינתי להגיע לכאן ליום ההולדת שלך זו חוויה מרגשת ושמחה".

 ובינתיים, הנשיא פרס, שקיבל בימים האחרונים ברכות רבות לרגל יום הולדתו ממנהיגים בכל העולם, קיבל היום גם ברכה מיוחדת מהאפיפיור פרנציסקוס.

"לרגל האירוע המשמח של יום הולדתך ה-90, אני שמח לאחל לך את ברכותיי החמות יחד עם הבטחת תפילותיי לכבודך ולכבוד כל אלה ששמחים בשמחתך", כתב האפיפיור. "אני מחדש בתודותיי אליך על ביקורך הנדיב בסוף אפריל ולשיחותינו הפורות במספר נושאים המשותפים לוותיקן ולמדינת ישראל. ביום החגיגי הזה הרשה לי להוסיף את קולי לקולות רבים אחרים מרחבי העולם אשר מוקירים אותך".

2 Comments

  1. מוצי
    18 ביוני 2013 @ 18:36

    סליחה מראש על הציניות אבל מי לעזאזל חולם לפגוש את שמעון פרס וברברה סטרייסנד?

    • שרה
      19 ביוני 2013 @ 16:24

      כל אחד והחלום שלו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן