Skip to content

מנכ"ל סיסקו: נרחיב שת"פ עם ישראל

שר האוצר נפגש עם מנכ"ל סיסקו. בכוונת החברה לגייס השנה מאה עובדים נוספים לקבוצה בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר האוצר יאיר לפיד נפגש היום בלשכתו שבירושלים עם יו"ר ומנכ"ל סיסקו' ג'ון ציימברס. השניים שוחחו על חשיבות יצירת מקומות עבודה, בעיקר בתחום ההיי-טק, בהתבססם על ההנחה כי כל עובד היי-טק מייצר עבודה לשלושה עובדים נוספים במעגל השני. עוד דנו לפיד וצ'יימברס על בניית "אג'נדה דיגיטלית" למדינת ישראל בדגש על תחומי רפואה, חינוך ורווחה. באמצעות "אג'נדה דיגיטלית", המדינה תספק שירותים טובים יותר לאזרח, תקדם את חיבור הפריפריה למרכז ותשדרג את השימוש בטכנולוגיית ענן בישראל.

יאיר לפיד וג'ון צ'מברס. להקים אג'נדה דיגיטאלית בישראל. צילום משרד האוצר
יאיר לפיד וג'ון צ'יימברס. להקים אג'נדה דיגיטלית בישראל (צילום: משרד האוצר)

צ'יימברס הדגיש את חשיבות הסניף הישראלי עבור סיסקו, והבטיח כי החברה תמשיך להגדיל את מחויבותה לישראל. הוא ציין כי בכוונת סיסקו להקים קבוצת מחקר ופיתוח ייחודית, שתאויש על ידי טובי המומחים בישראל בתחום אבטחת המידע. קבוצת המחקר והפיתוח תתבסס בהקמתה על הידע שהצטבר ב–NDS, כעת חלק ממשפחת סיסקו, ותספק פתרונות ייעודיים ותמיכה גלובלית ללקוחות החברה ברחבי העולם. סיסקו תגייס כבר בשנה הקרובה כמאה עובדים לקבוצה זו, שיצטרפו לכאלפיים עובדי החברה בישראל.

שר האוצר, יאיר לפיד: "מדינת ישראל רואה חשיבות רבה בפיתוח תשתיות טכנולוגיות המשרתות את האזרח ומגדילות את היצע מקומות העבודה בישראל. אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם סיסקו, שמשקיעה לא רק בפיתוח טכנולוגיה אלא גם בהצבת האדם העובד במרכז".

יו"ר ומנכ"ל סיסקו, ג'ון ציימברס: "נשמח להרחיב את שיתוף הפעולה עם מדינת ישראל. לסיסקו ידע בין-לאומי רחב במגוון תחומים המאפשר לה לשנות מדינות, למנף טכנולוגיה כדי להאיץ את הכלכלה ולהגדיל את פריון העבודה. זה חלק מהמחויבות שלנו לישראל".

סיסקו נוסדה ב-1984 בסן פרנסיסקו שבקליפורניה, ושמה נגזר משם העיר. הצלחתה של סיסקו מתבטאת בהיותה אחת מיצרני ציוד התקשורת הגדולות בעולם. רוב רובו של ציוד הניתוב שנמצא בשימוש ברשת האינטרנט כיום הוא מתוצרת סיסקו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן