מזראטי מנגישה את דגמי היוקרה לפלחי שוק חדשים וגם מגדילה את כושר הייצור שלה עם פתיחת מפעל ייצור חדש ע"י טורינו איטליה, בנוסף למפעל הותיק של דגמי היוקרה במודנה.
יואב הורוביץ, מנכ"ל Avis ויו"ר אוטו איטליה, אמר: "אנו גאים להשיק היום בישראל את הגיבלי, שמסמן את כניסתה של מזראטי לתחום רכבי המנהלים. זו גם הפעם הראשונה שדגם של מזראטי נמכר בישראל במחיר אטרקטיבי של החל מ-590,000 ש', מה שיאפשר לקהל רחב יותר להגשים את השאיפה לנהוג ברכב הנחשק ביותר. אנו מאמינים במותגי העל מזראטי ופרארי ובפוטנציאל הרב שגלום בפעילות המותגים הללו".
אוטו-איטליה ממשיכה את מגמת הרחבת ספקטרום הדגמים לקהל הישראלי. לאחר השקת הקואטרופורטה 8V ו- 6V הוצג היום הדגם החדש של מכוניות היוקרה המהירות מאיטליה. גם בדגם הגיבלי דאגו יצרני מזראטי לשמור על הצליל הכל כך אופייני של מפלט הרכב, כך שלא יהיה מי שיפספס את בואו של המזראטי בצומת או בכביש.
הגיבלי מגיע עם שני מנועי 3,000 סמ"ק 6V טורבו, תיבת הילוכים אוטומטית של 8 מהלכים.
הספק 300 כו"ס ותאוצה 0-100 קמ"ש 5.6 שנ'.
גיבלי S יגיעה עם הנעה כפולה ומייצר 410 כו"ס, ומאיץ מ-0 ל- 100 קמ"ש ב- 4.8 שנ'.
מחיר: החל מ- 590,000 ש'.