Skip to content

בצריכה מתמדת: חופפים ומטפחים

המדור "בצריכה מתמדת" נכנס השבוע לעובי השערה ובוחן מוצרים חדשים לטיפוח השיער • איזה שמפו אהבנו ואיזה מרכך מאכזב?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: לטפח את השיער

המציעה: שוורצקופף פרופשיונל

מה זה אומר? קו מוצרי הטיפוח Oil Miracle, הושק לפני שנה עם שני שמני טיפוח לשיער, ועתה התרחב עם שמפו, ספריי-קונדישינר, מרכך ומסיכה.

מה אנחנו אומרים? ארבעת המוצרים החדשים כוללים בתוכם שמן ארגן, ומתוכם ניסינו שני מוצרים. BC OIL MIRACLE SHAMPOO  ניקה היטב את הקרקפת ואת השיער, והשאיר אותו ללא תחושת שמנוניות ונעים במיוחד למגע. המסכה BC OIL MIRACLE TREATMENT ריככה את השיער וחיזקה את החיוניות שלו. המחירים, יש להודות, אינם מתאימים לכל אחד.

המחיר: 105 שקל ל-200 מ"ל שמפו, 80 שקל ל-150 מ"ל מסיכה, להשיג במספרות מובחרות.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לטפח שיער ים תיכוני

המציעה: L'OREAL PARIS

מה זה אומר? Elvive Hydra-Collagen, סדרת טיפוח לשיער החשוף לאקלים ים תיכוני הכוללת שמפו, מרכך ומסיכה. מטרתה להוריד את נפח השערה ולשלוט בתלתלים קופצניים.

מה אנחנו אומרים? ניסינו מתוך הסדרה את השמפו והמרכך, אשר מאופיינים בשילוב של קולגן – הרכיב הבונה את השערה. המוצרים מיועדים להורדת נפח, דבר שאינו מהווה לרוב בעיה בעונת הקיץ החמה והלחה. עם זאת, ניסינו את המוצרים על שער העונה על המאפיינים והוא הגיב מצוין – נקי, נעים למגע, עם הגבלה נכרת לעין במרדנות המובנית שלו.

המחיר: 30 שקל ל-750 מ"ל שמפו, 40.5 שקל ל-200 מ"ל מרכך,. להשיג ברשתות הפארם, המזון, פרפומריות נבחרות וחנויות פרטיות.

הציון: [rating=5]

ההצעה: לטפח שיער יבש

המציעה: SYOSS מבית הנקל סוד

מה זה אומר? שמפו ומרכך לשיער יבש מסדרת Syoss Oleo Intense החדשה.

מה אנחנו אומרים? המוצר נוסה על שיער יבש במיוחד העובר טיפולים שונים, וזה הגיב מצויין עם שני המוצרים. מלבד ניקוי השיער והקרקפת, הן בשימוש בשמפו בלבד והן בשימוש משולב עם שני המוצרים, הייתה הרגשה ברורה כי השיער עובר טיפול אינטנסיבי שהפך אותו לרך ונעים למגע, שינוי שקיבל תגובות גם מהסביבה.

המחיר: 30 שקל ל-750 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם, ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

הציון: [rating=5]

ההצעה: לטפח שיער כהה

המציעה: הוואי מבית הנקל סוד

מה זה אומר? סדרת הוואי Brilliance Black המיועדת לשיער כהה וכוללת שמפו ומרכך.

מה אנחנו אומרים? צריך להתגבר על העלבון האוטומטי כאשר ניגשים לבחור מוצר שהתווית שלו מייעדת אותו ל"לשיער רגיל כהה וחסר חיוניות", מה שגרם לנו לקשיים בדרך למצוא נסיינית למוצרים אלו. כאשר זו נמצאה – בעלת שיער כהה שדורש שיפור מה שחיוניות שלו – היא דיווחה על שמפו סטנדרטי שמנקה את השיער, אך לא משנה משמעותית את מצבו אם משתמשים בו לבד. המרכך הוסיף מידה של רכות ואכן הביא יותר חיים למראה הכולל.

המחיר: 15 שקל ל-700 מ"ל,. להשיג ברשתות השיווק, פארמים ובחנויות מובחרות.

הציון: [rating=2]

ההצעה: לטפח שיער מתולתל

המציעה: פנטן

מה זה אומר? סדרת תלתלים משולמים הכוללת שמפו וקונדישינר.

מה אנחנו אומרים? שני המוצרים מיועדים למי שרוצה להנות משיער מתולתל מבלי להדרש להשקעה מרובה בטיפול שלו. השימוש בשני המוצרים על שיער בדיוק מסוג זה הניב תוצאות טובות מאוד – התלתלים קיבלו לחות מספקת והפכו נעימים למגע, מראה הפך לטבעי יותר והקופצניות שלהם פחתה. לא מושלם אבל מספק מאוד.

המחיר: 34 שקל ל-750 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן